Jump to content
Guest peter

Bilvask - hvor?

Recommended Posts

Guest ThomasO

Hej Erik Ja jeg ved simpelthen ikke hvorfor der ikke er GDS haller i Danmark. Har hørt rygter om en i Haslev , en lille provinsby på Sjælland. Men har heller ikke selv set den endnu. Hele Europa har GDS vaskehaller. :rolleye: Så du må nok klare dig med den danske klassiske automatiske børstevask. Metax har billige vaske, hvis man er med i deres "vaskeklub."(=medlemskort) http://www.metax.dk/?id=360

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I følge Shell's danske hjemmeside skulle der værre 'Selvbetjeningsvask' på følgende shell stationer: Vigerslevvej 229 2500Valby Taastrup Hovedgade 25-29 2630 Taastrup Frederikssundsvej 225 3650 Ølstykke Vesterbro 34 3720 Åkirkeby Havnegade 60 4700 Næstved Hovedgaden 4 5853 Ørbæk Strandbyplads 100 6700 Esbjerg Torvegade 79 7323 Give Bredgade 6 A 7600 Struer Rådhusgade 13 8300 Odder Ny Kærvej 47 9000 Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

René, tack för tipset om selvbetjeningsvask på Shell. Dessvärre visade sig informationen om selvbetjeningsvask i på stationen i Aalborg vara för bra för att vara sann. De hade bara almindelig børstvask:-( Ska till Århus i weekenden och kommer då att pröva stationen i Odder. Hoppas de håller vad de lovar. Annars blir det en väldigt frustrerande väntan på nästa sverigeresa. Mvh, Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så heldig at have en garage med vaskeplads, og det bedste ved det hel er at det er indendørs. Jeg har alt hvad der skal til, så er man interesseret i at komme og vaske bilen, er man velkommen til det. Gratis, og hvis man får en dårlig samvigtighed over det, er man velkommen til at tage en kasse sodavand med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okay. Hvad er prisen der i næstved, hvor mangel båse har de og hvordan er kvaliteten. Mvh TIm
DKK 12,- pr polet og de har to båse i Næstved. Så vidt jeg husker så har de samme antal steb som tidligere beskrevet af Danielsito

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er så heldig at have en garage med vaskeplads' date=' og det bedste ved det hel er at det er indendørs. Jeg har alt hvad der skal til, så er man interesseret i at komme og vaske bilen, er man velkommen til det. Gratis, og hvis man får en dårlig samvigtighed over det, er man velkommen til at tage en kasse sodavand med[/quote'] Ligger din garage på widells väg skal du nok ikke begynde at trække for mange fremmede biler med ned!!! Det er sq en dårlig ide, bare et godt råd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil vask Bilvask>>> hvis man vil have vil ahve en ren bil både indvendig og udvendig uden at røre en finger selv så kom til os American carwash på Amager . alt forgår i hånden, ingen ridser, grundig vask i hånden, grundig tørring , grundig støvsugning dvs totall rengøring både ind+udvendig til en rimligt pris se priserne på min webside www.americancarwash.dk :thumbup: :th2: :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

>>>>Peteomagic jamen City carwash bruger højtryk renser til at vaske biler med, og højtryk renser er ikke særlig smart mod bilenes lak i længden, men hos mig forgår alt i hånden og med vandhane tryk.. derfor mine priser er lidt højere og servicen hos os er noget helt andet. det skal prøves og bedømmes bagefter..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MECA ved Svågertorp Jeg vil gerne anbefale MECA ved stationen i Svågertorp... rimelig tjekket vasketunnel - super lækker, ren og pæn. Deres personale spuler dine fælge inden de giuder dig ind i tunellen og tjekker om man er tilfreds med resultatet bagefter.... og det koster kun 80 SEK. Kan klart anbefales frem for alle andre vasketuneller jeg har benyttet! Pelle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøver lige at bringe denne her tråd op til en 2008 opdatering. Jeg er lidt pernitten med "den lille nye" så derfor ville jeg høre om der er nogen forslag til hvor det pt er bedst at vaske sin fabriksnye bil i sort piano lak. Vil gerne undgå vaskehaller og gøre det i hånden. Men kan man stole på GDS hallernes "værktøj" eller skal man selv ud at spendere i børster og skind osv... ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Men kan man stole på GDS hallernes "værktøj" eller skal man selv ud at spendere i børster og skind osv... ?
De fleste GDS vil ikke have, at man selv tager remedier med. Når jeg en sjælden gang anvender en GDS (har til daglig en indendørs vaskeplads med varmt vand), checker jeg minitiøst børsterne, inden jeg udvælger mig vaskepladsen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mogens har du et favorit sted mon? Hvis ikke du vil ud med det af frygt for at alle andre vasker deres biler derhenne kan du bare sende mig en PM med adressen :D Lige et tillægsspørgsmål. Indgroet snavs og bremsestøv på alu fælge... hvilke produkter har I gode erfaringer med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Mogens har du et favorit sted mon?
Hvis jeg anvender en GDS, er det Carwash ude på oliehavnen...
Lige et tillægsspørgsmål. Indgroet snavs og bremsestøv på alu fælge... hvilke produkter har I gode erfaringer med?
Til hverdag kan man anvende fælgrens fra Sonax eller Harald Nyborg, mens særligt snavsede fælge kan rengøres med pasta fra Farecla - G3 f.eks. www.granudan.dk/DA/Default.aspx?w=26775a37a6644212902127adaf0cc250

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der ikke nogen der lige kan oplyse mig om hvornår I skal vaske jeres bil i hånden? Så vil jeg lige komme forbi og kigge over skulderen. Er helt rådvild med hvilke svampe der skal bruges for at få bilen ren. Har desværre kun erfaring med YX's rabatvask til 25kr hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det 2 år siden sidst opdatering på dette, så måske der er sket noget nyt? Jeg er på jagt efter en GDS der man kan bruge sit eget udstyr. De børster de bruger på t.x. Svågertorps GDS kommer ikke i nærheden af min bil...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aløj, Preem har en god vask ude ved Oljahamnen ! 10,-/polet - OG i modsætningen til Svågertorp, så er vandet varmt, rent, børsterne forholdsvis nye - og så er der én af båsene som har undervogns skyl også... Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites