Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret February 23, 2006 Hej Erik Ja jeg ved simpelthen ikke hvorfor der ikke er GDS haller i Danmark. Har hørt rygter om en i Haslev , en lille provinsby på Sjælland. Men har heller ikke selv set den endnu. Hele Europa har GDS vaskehaller. Så du må nok klare dig med den danske klassiske automatiske børstevask. Metax har billige vaske, hvis man er med i deres "vaskeklub."(=medlemskort) http://www.metax.dk/?id=360 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2006 I følge Shell's danske hjemmeside skulle der værre 'Selvbetjeningsvask' på følgende shell stationer: Vigerslevvej 229 2500Valby Taastrup Hovedgade 25-29 2630 Taastrup Frederikssundsvej 225 3650 Ølstykke Vesterbro 34 3720 Åkirkeby Havnegade 60 4700 Næstved Hovedgaden 4 5853 Ørbæk Strandbyplads 100 6700 Esbjerg Torvegade 79 7323 Give Bredgade 6 A 7600 Struer Rådhusgade 13 8300 Odder Ny Kærvej 47 9000 Aalborg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret February 23, 2006 Cool ... hvordan fandt du ud af det, jeg har forsøgt at genskabe dit søge resultat på websiden, men uden held? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2006 klik på "På stationen" i venstre menuen klik på "Find nærmeste Shell-station" sæt kryds i "Selvbetjeningsvask" klik på pilen ved siden af dropdown boksene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
peo 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2006 René, tack för tipset om selvbetjeningsvask på Shell. Dessvärre visade sig informationen om selvbetjeningsvask i på stationen i Aalborg vara för bra för att vara sann. De hade bara almindelig børstvask:-( Ska till Århus i weekenden och kommer då att pröva stationen i Odder. Hoppas de håller vad de lovar. Annars blir det en väldigt frustrerande väntan på nästa sverigeresa. Mvh, Erik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2006 På den ene shell station jeg har kendskab til - i Næstved, foregår det indedørs. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2006 vask På den ene shell station jeg har kendskab til - i Næstved' date=' foregår det indedørs.[/quote'] Okay. Hvad er prisen der i næstved, hvor mangel båse har de og hvordan er kvaliteten. Mvh TIm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bimmer Boy 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2006 Jeg er så heldig at have en garage med vaskeplads, og det bedste ved det hel er at det er indendørs. Jeg har alt hvad der skal til, så er man interesseret i at komme og vaske bilen, er man velkommen til det. Gratis, og hvis man får en dårlig samvigtighed over det, er man velkommen til at tage en kasse sodavand med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2006 Okay. Hvad er prisen der i næstved, hvor mangel båse har de og hvordan er kvaliteten. Mvh TIm DKK 12,- pr polet og de har to båse i Næstved. Så vidt jeg husker så har de samme antal steb som tidligere beskrevet af Danielsito Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Jeg er så heldig at have en garage med vaskeplads' date=' og det bedste ved det hel er at det er indendørs. Jeg har alt hvad der skal til, så er man interesseret i at komme og vaske bilen, er man velkommen til det. Gratis, og hvis man får en dårlig samvigtighed over det, er man velkommen til at tage en kasse sodavand med[/quote'] Ligger din garage på widells väg skal du nok ikke begynde at trække for mange fremmede biler med ned!!! Det er sq en dårlig ide, bare et godt råd! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 City Carwash Jeg bruger altid city carwash ude ved ilva i ishøj, altid perfekt resultat og gratis støvsuger, ruderens, interiørrens og papir bagefter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 Bil vask Bilvask>>> hvis man vil have vil ahve en ren bil både indvendig og udvendig uden at røre en finger selv så kom til os American carwash på Amager . alt forgår i hånden, ingen ridser, grundig vask i hånden, grundig tørring , grundig støvsugning dvs totall rengøring både ind+udvendig til en rimligt pris se priserne på min webside www.americancarwash.dk :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 Elsker når man ikke skal røre en finger selv. I city carwash gør de også din bil total ren uden du selv løfter en finger. Den kan jeg også anbefale. Men som sagt deres vasketunnel er virkelig god. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 >>>>Peteomagic jamen City carwash bruger højtryk renser til at vaske biler med, og højtryk renser er ikke særlig smart mod bilenes lak i længden, men hos mig forgår alt i hånden og med vandhane tryk.. derfor mine priser er lidt højere og servicen hos os er noget helt andet. det skal prøves og bedømmes bagefter.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 Ellers kan jeg også anbefale Racetech ( www.racetech.dk ).. Der blev min Z4 klargjort og vokset (endda med håndkraft) den står virkelig og skinner flot og har virkelig en flot finish.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 Hey carwash. Jamen så skal du da prøves :) Det blir så til næste forår, når bilen skal være sommer klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 MECA ved Svågertorp Jeg vil gerne anbefale MECA ved stationen i Svågertorp... rimelig tjekket vasketunnel - super lækker, ren og pæn. Deres personale spuler dine fælge inden de giuder dig ind i tunellen og tjekker om man er tilfreds med resultatet bagefter.... og det koster kun 80 SEK. Kan klart anbefales frem for alle andre vasketuneller jeg har benyttet! Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Har MECA indvendig vask også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2008 Prøver lige at bringe denne her tråd op til en 2008 opdatering. Jeg er lidt pernitten med "den lille nye" så derfor ville jeg høre om der er nogen forslag til hvor det pt er bedst at vaske sin fabriksnye bil i sort piano lak. Vil gerne undgå vaskehaller og gøre det i hånden. Men kan man stole på GDS hallernes "værktøj" eller skal man selv ud at spendere i børster og skind osv... ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 24, 2008 Men kan man stole på GDS hallernes "værktøj" eller skal man selv ud at spendere i børster og skind osv... ? De fleste GDS vil ikke have, at man selv tager remedier med. Når jeg en sjælden gang anvender en GDS (har til daglig en indendørs vaskeplads med varmt vand), checker jeg minitiøst børsterne, inden jeg udvælger mig vaskepladsen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2008 Mogens har du et favorit sted mon? Hvis ikke du vil ud med det af frygt for at alle andre vasker deres biler derhenne kan du bare sende mig en PM med adressen :D Lige et tillægsspørgsmål. Indgroet snavs og bremsestøv på alu fælge... hvilke produkter har I gode erfaringer med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 25, 2008 Mogens har du et favorit sted mon? Hvis jeg anvender en GDS, er det Carwash ude på oliehavnen... Lige et tillægsspørgsmål. Indgroet snavs og bremsestøv på alu fælge... hvilke produkter har I gode erfaringer med? Til hverdag kan man anvende fælgrens fra Sonax eller Harald Nyborg, mens særligt snavsede fælge kan rengøres med pasta fra Farecla - G3 f.eks. www.granudan.dk/DA/Default.aspx?w=26775a37a6644212902127adaf0cc250 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2008 Er der ikke nogen der lige kan oplyse mig om hvornår I skal vaske jeres bil i hånden? Så vil jeg lige komme forbi og kigge over skulderen. Er helt rådvild med hvilke svampe der skal bruges for at få bilen ren. Har desværre kun erfaring med YX's rabatvask til 25kr hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zaphyr 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 Nu er det 2 år siden sidst opdatering på dette, så måske der er sket noget nyt? Jeg er på jagt efter en GDS der man kan bruge sit eget udstyr. De børster de bruger på t.x. Svågertorps GDS kommer ikke i nærheden af min bil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 Aløj, Preem har en god vask ude ved Oljahamnen ! 10,-/polet - OG i modsætningen til Svågertorp, så er vandet varmt, rent, børsterne forholdsvis nye - og så er der én af båsene som har undervogns skyl også... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites