Guest spiff Anmeld indhold Skrevet November 9, 2003 Jeg har lige købt ny bil, så jeg overvejer noget autohjælpsabonnement. Findes der en Svensk pendant til Falck? Da jeg flyttede over fik jeg at vide at Falck ikke kunne hjælpe mig hvis jeg fik problemer i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret November 9, 2003 Jeg har lige købt ny bil, så jeg overvejer noget autohjælpsabonnement. Findes der en Svensk pendant til Falck? Da jeg flyttede over fik jeg at vide at Falck ikke kunne hjælpe mig hvis jeg fik problemer i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2003 http://www.falcksverige.se/safety/bargning.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret November 10, 2003 Du kan også melde dig ind i FDM's svenske pendant, www.motormannen.se som har en billig autohjælp man kan få som tillæg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret November 10, 2003 Er der nogen der ved om de også yder assistance i Danmark ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kasoer Anmeld indhold Besvaret November 10, 2003 ofte er der noget mobilitetsservice (f.eks Audi eller VW) der gælder de første par år, ved køb af ny bil. Ved ikke helt om de skifter dæk for dig ;o) men alt andet burde de tage... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 11, 2003 Jeg har bjerningshjælp i gennem min trafikforsikring, derudover hjælper Motormännen.se med selvrisikoen hvis man havarerer i udlandet.(EU) Prøv at se på din forsikring engang, om der står noget i betingelserne angående dette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret November 11, 2003 ok...jeg kigger lidt nærmere i forsikrings-betingelserne.... (læse læse) Tak, Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites