Guest palle Anmeld indhold Skrevet November 1, 2003 Er der nogle af jer, der kender adresserne på mc forhandlere i Malmö og omegn ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 1, 2003 Er der nogle af jer, der kender adresserne på mc forhandlere i Malmö og omegn ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 1, 2003 F.eks. er der MC Huset i Malmö, Jägershillsgatan (Jägersro). Tlf. 040-210435, hjemmeside www.mchuset.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 1, 2003 Hej Martin, Jeps, jeg var derude i formiddag....Der var lukket ! Men, i det mindste ved jeg nu hvor jeg kan finde butikken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 2, 2003 Palle Er det mc eller udstyr du skal købe. Hvis det er tøj, hjelm mv, så sms/ring lige, for så skal du få adressen på en gut her i Malmø, med kanon udstyr og priser. Zeni (Morten) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites