Guest palle Anmeld indhold Skrevet October 31, 2003 Er der andre end mig, der kunne bruge et værksted/garage til mc ? Jeg står lige med et vinterprojekt der skal bygges (ingen latterlige regler som i dk, så nu skal der bygges ;o) ) Og, hvis der er nogle der vil være med til at bygge, eller skal bruge en hjælpene hånd, så skal I endelig sige til. Har bygget alt, fra udstillings choppere til rene race maskine. Min egen maskine bygges til streetfighter, så hvis der er andre der har lyst, såååå..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 31, 2003 Er der andre end mig, der kunne bruge et værksted/garage til mc ? Jeg står lige med et vinterprojekt der skal bygges (ingen latterlige regler som i dk, så nu skal der bygges ;o) ) Og, hvis der er nogle der vil være med til at bygge, eller skal bruge en hjælpene hånd, så skal I endelig sige til. Har bygget alt, fra udstillings choppere til rene race maskine. Min egen maskine bygges til streetfighter, så hvis der er andre der har lyst, såååå..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites