Guest martin Anmeld indhold Skrevet October 30, 2003 Har netop købt lejlighed i Malmö og skal til at finde parkeringsmuligheder i og omkring Rörsjöstaden, Andregaten. I den forbindelse har jeg hørt at ventetiden hos Parkering i Malmö kan forventes at være optil et år. Hvilke muligheder har man privat som offentligt samt til hvilke priser? Hvorledes vil Parkering i Malmö, de mange flere biler der må kunne forventes at komme efter det nye lovforslag?!?!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret October 30, 2003 Har netop købt lejlighed i Malmö og skal til at finde parkeringsmuligheder i og omkring Rörsjöstaden, Andregaten. I den forbindelse har jeg hørt at ventetiden hos Parkering i Malmö kan forventes at være optil et år. Hvilke muligheder har man privat som offentligt samt til hvilke priser? Hvorledes vil Parkering i Malmö, de mange flere biler der må kunne forventes at komme efter det nye lovforslag?!?!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2003 Velkommen til, Martin Jeg tror ikke der er så meget andet at gøre end at ringe til P-Malmö og høre dem ad. Andréegatan og de sideliggende er alle med betalingsparkering i den dyre (røde) zone. Der er vist også noget boendeparkering - men det skal du snakke med din forening om. Held & Lykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites