Jump to content
Gio

Rep af gammel Toyota

Recommended Posts

Jeg står med min gamle øse, en Corolla fra ´87, som godt kunne trænge til en større værkstedstur. Bl.a. er påfyldningsrøret til benzin-tanken utæt, koblingen skal skiftes, tændingen justeres og muligvis skal udstødningen skiftes. Nu er mit spørgsmål så: Hvor skal jeg få det lavet henne? Hvem kan anbefale en god mekaniker? Det kan lige så godt være en privat som et Toyota-værksted. Jeg er bare interesseret i at slippe så billigt som muligt, uden at gå på kompromis med udførelsen. Er du selv frisk på at lave min bil, så tøv ikke med at droppe mig en mail. Og har jeg en idé om hvad det vil koste!? Næ... Måske andre kan komme med et bud? Glæder mig til jeres anbefalinger! happy.gif ...jeg må indrømme at slæden, efterhånden, er temmelig "interessant" at køre i! *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg står med min gamle øse, en Corolla fra ´87, som godt kunne trænge til en større værkstedstur. Bl.a. er påfyldningsrøret til benzin-tanken utæt, koblingen skal skiftes, tændingen justeres og muligvis skal udstødningen skiftes. Nu er mit spørgsmål så: Hvor skal jeg få det lavet henne? Hvem kan anbefale en god mekaniker? Det kan lige så godt være en privat som et Toyota-værksted. Jeg er bare interesseret i at slippe så billigt som muligt, uden at gå på kompromis med udførelsen. Er du selv frisk på at lave min bil, så tøv ikke med at droppe mig en mail. Og har jeg en idé om hvad det vil koste!? Næ... Måske andre kan komme med et bud? Glæder mig til jeres anbefalinger! happy.gif ...jeg må indrømme at slæden, efterhånden, er temmelig "interessant" at køre i! *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jeg var ude på Gør det selv værkstedet i Rødovre, hvor jeg så selv skiftede potten på min Mercer. Det kostede mig lige en "hund" at låne liften i 1½ time, og bruge værktøjet derude. Du kan også få hjælp til det, hvis du selv vil rode med det. Ydermere kan de lave det hele for dig også. De roder meget for tiden, og det ser nærmest ud som om der er sprunget en bombe, da de er ved at bygge om.(Udvide) www.reparer-selv.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for tippet, Thomas...men jeg håbede nu på noget her i Malmö. Og jeg ville også gerne slippe for at rode med det selv. Jeg er ikke så ferm med en skruenøgle som jeg var engang... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites