Guest csa Anmeld indhold Skrevet June 30, 2003 Jeg har lige købt en Golf III VR6 for 50.000 Sek. og nu har jeg opdaget et par fejl jeg gerne vil ha lavet. Den drypper lidt olie fra et(ukendt)sted i motoren, og så er der en bremsesaddel der skal skiftes. Spørgsmålet er om det er noget jeg kan forvente at få lavet af sælgeren som i øvrigt er en forhandler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret June 30, 2003 Jeg har lige købt en Golf III VR6 for 50.000 Sek. og nu har jeg opdaget et par fejl jeg gerne vil ha lavet. Den drypper lidt olie fra et(ukendt)sted i motoren, og så er der en bremsesaddel der skal skiftes. Spørgsmålet er om det er noget jeg kan forvente at få lavet af sælgeren som i øvrigt er en forhandler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2003 Det koster jo ikke noget at forsøge. Du er beskyttet af den svenske forbrugerbeskyttelseslov, konsumentlagen, som sikrer dig mod defekte varer, men spørgsmålet er, hvad der er aftalt, om bilen er købt som beset, og om forhandleren vil hævde i hvert fald med hensyn til lidt olieutæthed, at det ligger inden for, hvad der må forventes for en bil i den klasse. Tjek www.bilar.konsumentverket.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret July 6, 2003 Ja du har nok ret..men hvis jeg skal have det lavet, er der så nogen der kan anbefale et VW værksted i Malmö området...og er der noget steder man helt skal holde sig fra? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites