Guest ib Anmeld indhold Skrevet May 13, 2003 Hej jeg skal flytte til sverige her til efteråret, må man godt købe et sommerhus i sverige og bo der hele året. I danmark må du jo som udlænding ikke købe dansk sommerhus, og du må ikke bo der fra 1/10 - 31/3. Hvor på nettet kan jeg finde nogle ejendomsmæglere, der sælger sommerhuse i skåne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ib Anmeld indhold Besvaret May 13, 2003 Hej jeg skal flytte til sverige her til efteråret, må man godt købe et sommerhus i sverige og bo der hele året. I danmark må du jo som udlænding ikke købe dansk sommerhus, og du må ikke bo der fra 1/10 - 31/3. Hvor på nettet kan jeg finde nogle ejendomsmæglere, der sælger sommerhuse i skåne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2003 forkert emnetråd?? Prøv at poste under bolig i stedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ib Anmeld indhold Besvaret May 13, 2003 Sorry. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites