Guest thomas Anmeld indhold Skrevet May 11, 2003 Jeg var tidligere medlem af FDM i Danmark, og fandt dem lidt tynde. Nærmest for familiefædre der interesserer sig for Camping. Og de vinterdæk FDM anbefalede kaldte Aftonpostens bilsektion... for livsfarlige ved første snefnug. Så jeg gav mit nye land og Motormännen en chance. Det er omend mere tyndt, og jeg anbefaler ikke umiddelbart at i tegner medlemsskab derinde med mindre i virkeligt mener det er nødvendigt. Deres tekniske forum består af 15 FAQ man kan se uden at være medlem, og bildebatten derinde er nærmest stillestående. Jeg tror umiddelbart, at når deres link ellers virker (det er tit nede), kan man se 90% af det reele indhold uden at være medlem. Der er ikke meget at komme efter på bagsiden, ud over en lille meget primitiv webshop. Personligt kan jeg spare de 1500SEK i selvrisiko hvis jeg havarerer og skal bruge bilens egen forsikring, til hjemtransport i SE eller på bilferie. Der er rabatter på tankning på udvalgte tankstationer, men ikke rabatter på eks. anti-rust behandlinger m.v. Håber deres 10 årlige bilblade er gode,ellers er der ikke meget andet end måske juridisk bistand at se frem til hvis det bliver aktuelt. Er det mig der har overset noget, eller har andre samme erfaring? Vender tilbage om nogle måneder når jeg har set et blad eller 2. p.s. Vil anbefale at kigge på www.carlinks.nu en fed billinksamling for bilinteresserede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret May 11, 2003 Jeg var tidligere medlem af FDM i Danmark, og fandt dem lidt tynde. Nærmest for familiefædre der interesserer sig for Camping. Og de vinterdæk FDM anbefalede kaldte Aftonpostens bilsektion... for livsfarlige ved første snefnug. Så jeg gav mit nye land og Motormännen en chance. Det er omend mere tyndt, og jeg anbefaler ikke umiddelbart at i tegner medlemsskab derinde med mindre i virkeligt mener det er nødvendigt. Deres tekniske forum består af 15 FAQ man kan se uden at være medlem, og bildebatten derinde er nærmest stillestående. Jeg tror umiddelbart, at når deres link ellers virker (det er tit nede), kan man se 90% af det reele indhold uden at være medlem. Der er ikke meget at komme efter på bagsiden, ud over en lille meget primitiv webshop. Personligt kan jeg spare de 1500SEK i selvrisiko hvis jeg havarerer og skal bruge bilens egen forsikring, til hjemtransport i SE eller på bilferie. Der er rabatter på tankning på udvalgte tankstationer, men ikke rabatter på eks. anti-rust behandlinger m.v. Håber deres 10 årlige bilblade er gode,ellers er der ikke meget andet end måske juridisk bistand at se frem til hvis det bliver aktuelt. Er det mig der har overset noget, eller har andre samme erfaring? Vender tilbage om nogle måneder når jeg har set et blad eller 2. p.s. Vil anbefale at kigge på www.carlinks.nu en fed billinksamling for bilinteresserede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hinloevdk 0 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2003 Hej Thomas Jeg havde noget bøvl med "din bil" værkstedet(vw+audi) i Trelleborg. Lige gyldig hvad de gjorde kunne de ikke få min bil til at bremse korrekt. Det skal lige siges at jeg fik meget fin behandling med gratis lånebil. Men det gjorde det ikke mindre frustrerende at min egen bil ligegyldig hvad de gjorde ikke kunne få den til at bremse korrekt. Og regningen blev man jo også lidt bange for(dog helt uden grund). Jeg meldte mig derfor ind i motormannen for at have noget opbakning hvis jeg nu endte med at blive spist af med en gang ævl fra din bil. Efter indmelding kørte jeg hen til et af motormannen's testværksteder. De testede uden beregning. De ville dog lige give din bil en ekstra chance. Det fik de, og her blev fejlen rettet. Så jeg føler jeg har fået god behandling. Hvad resten af medlemsskabet indeholder kan jeg ikke rigtig sige noget om, udover at jeg synes bladet er da udemærket, men ikke noget der får mig til at juble når det dukker op, som feks det danske mc-touring kan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret May 12, 2003 Hej Christian Det lyder som om deres juridiske afdeling alligevel er noget der bare fungerer. Rart at vide, da man står lidt med en tam fornemmelse, efter at have forventet lidt mere fra den medlems webside. Syntes du ikke også den er lidt tynd? Men rart at vide det virker når man skal bruge dem, og det er især ved værksteds tvister man er lidt fortabt ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites