Jump to content
Guest ormen-sv

Hjælp til import og registrering af bil i Sverige

Recommended Posts

Guest ormen-sv

Hejsa alle Jeg har nu nogle gange importeret biler til Sverige, og ved hvordan det skal gøres. Jeg har mange kontakter til bilhandlere i Sverige, Tyskland og Danmark, hvilket giver mig mulighed for at hjælpe dig, hvis du har brændt dig varm på den nye drømmebil. Hvis jeg ikke selv er i Tyskland et par gange om måneden, så kender jeg nogen der er, så du kan hurtig få bilen hjem og registreret i løbet af en uges tid. Så har du brug for hjælp så kontakt mig på min svenske mobil 070 649 47 47 eller mail: p-holst@telia.com. Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ormen-sv

Hejsa alle Jeg har nu nogle gange importeret biler til Sverige, og ved hvordan det skal gøres. Jeg har mange kontakter til bilhandlere i Sverige, Tyskland og Danmark, hvilket giver mig mulighed for at hjælpe dig, hvis du har brændt dig varm på den nye drømmebil. Hvis jeg ikke selv er i Tyskland et par gange om måneden, så kender jeg nogen der er, så du kan hurtig få bilen hjem og registreret i løbet af en uges tid. Så har du brug for hjælp så kontakt mig på min svenske mobil 070 649 47 47 eller mail: p-holst@telia.com. Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ormen-sv

PS: Jeg kan også syne bilerne for sek 3500,- inkl. afgifter til vejning og syn. Jeg har 2 faste tider hos Bilprovning om ugen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kalle

Hej ormen - lyder til du er lidt en guru ud i import af biler til sverige... Hvad skal jeg regne med af ekstraudgifter hvis jeg køber en afgiftsfri audi til knap 200000 i dk... skal jeg betale dansk moms, svensk moms osv - håber du kan hjælpe... /Kalle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

På opfordring fra flere herinde, skal jeg endnu engang gøre opmærksom på at jeg kan hjælpe jer med import af biler til Sverige fra f.eks. Tyskland. Yderligere kan jeg hjælpe til med besigtning, da jeg blandt andet har 2 faste tider hos Bilprovningen om ugen, og I derved kan springe køen over. Normal ventetid på besigtning er ca. 3 mdr. Så har du brug for hjælp så kontakt mig på min svenske mobil 070 649 47 47 eller på mail: p-holst@telia.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites