Jump to content
Guest pendlerkaj

Eurogarage - Få importeret din drømmebil!

Recommended Posts

Guest pendlerkaj

Endelig fik jeg min drømmebil!.. Hvis i skal have importeret en bil og i ik selv gider kaste jer ud i at hente den selv o.s.v.. så tag kontakt til Kenneth fra Eurogarage!.. Han finder en perfekt bil, til en rigtigt god pris! Han er også rigtigt flink'.. såe.. jeg fik min superbil til en god pris og den er perfekt!! happy.gifwww.eurogarage.com Hygge'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest pendlerkaj

Endelig fik jeg min drømmebil!.. Hvis i skal have importeret en bil og i ik selv gider kaste jer ud i at hente den selv o.s.v.. så tag kontakt til Kenneth fra Eurogarage!.. Han finder en perfekt bil, til en rigtigt god pris! Han er også rigtigt flink'.. såe.. jeg fik min superbil til en god pris og den er perfekt!! happy.gifwww.eurogarage.com Hygge'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hej Persson Ja jeg fandt min drømmebil den vej også, på et marked der er meget større, ydermere fik jeg den i nøjagtigt den farve jeg ville have + med læder og ekstraudrustning.(Mørkegrå/Sort) Istedet kunne jeg have købt en underlig Svensk een, med champagne yderfarve, og ækelt cremefarvet stofindtræk...55.000kr dyrere. Havde jeg selv hentet den havde jeg sparet endnu mere. Så 55.000 + en læderstue til forskel,og i de rigtige farver så spørger jeg sgu ikke om mere :-) Og til Pendlerkaj- tilykke med bilen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jeg glemte lige at sige at hvis jeg havde kendt Ormen som også skriver herinde, havde jeg selv importeret sammen med ham, giv ham et ring hvis i er i tvivl, en helt igennem fin fyr. Og så kan han skaffe rimelige priser på alufælge til dyret når det bliver sommer igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest pendlerkaj

Hey Thomas O, Tak Tak,, er superglad for den! =) Billige alufælger?.. Det jeg har sateme brug for! =) kunne godt tænke mig nogle 19" sutter på dyret, nogle der kan hjælpe eventuelt?.. Fik et tilbud på AEZ ARES 19x8.5 235/35 F1 dæk til 23.000DKR... hmm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Ja ....prøv at ringe til Ormen(Peter), jeg går bare og venter til det bliver forår, så skal han levere et sæt til mig. 23.000 er det ikke lige i overkanten med fælge? Han har nogle gode priser uanset hvad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest elisabeth

Hej Alle Hvor er jeg ked af at jeg ikke fik læst det senere det senere indlæg angående Eurogarage. Jeg læste desværre kun nedenstående indlæg. Jeg har efterfølgende bestilt en BMW hos Eurogarage og har været i gennem 30 dages nervepirrende oplevelser af brudte løfter. Vi har nu modtaget bilen, som umiddelvart ser nogenlunde ud, bortset fra at han havde glemt at fortælle os at forruden var flækket! Fik ikke afslag i prisen, men en lang smøre om hvor meget han havde gjort for netop os. Bilen skulle leveres på 10 - 12 dage, men en lang række problemer dukkede op undervejs, som selvfølgelig ikke var hans skyld! Vi fik dog efter telefontrusler m.m. en lånebil den sidste uge. Jeg planlægger nu at få bilen set igennem hos en autoriseret mekaniker, da jeg ikke har nogen tiltro til de oplysninger jeg har fået hos Eurogarage. Jeg vil fraråde at bruge Eurogarage og hvis jeg havde overskud til det, ville jeg tage ham i retten for brud på købsaftalen. NB: Kan I anbefale en god og PÅLIDELIG mekaniker i Malmö-området som opererer med rimelige priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Neeeeej hvor er jeg ked af at høre det Elisabeth, jeg ved ikke om du læste min 100% tilbagekaldelse af Eurograrage, fulgt op af min oplevelses historie. Hvis du har mulighed for det, så afbryd handlen hurtigst muligt. Han snakkede også mig af hele tiden, og jeg endte med at sætte mig ned på hans kontor og vente på ham til han forvirret dukkede op. Jeg kiggede ham dybt i øjnene og fik forklaret ham hvad jeg mente, og sædvanligt vis blev tingene ikke udført. Eurograge arbejder ud fra et princip, hente en bil, score gevinsten (godt20.000kr) og hælde bilen i hovedet på folk, uden så meget som en bilvask. Det kan ikke vare længe før han lukker. Jeg måtte bruge 3000dkr på en ditec lakbehandling af lakken, efter at han havde forsøgt at polere min bil selv, uden den var vasket ordenligt af, og var fuld af slibestøv. Den havde 1.000.000 små ringe når den skinnede i solen. Ydermere er der også et dækfirma herovre der heller ikke gider handle med ham mere, efter at han fik et sæt alufælge til en bil, og glemte at betale regningen. Ufatteligt han stadigt har sin forretning. Iiiiinget problem....den har i sikkert hørt. Ej hvor er det ærgerligt Elizabeth.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites