Jump to content
Guest csa

Dyre biler i DK

Recommended Posts

Guest csa

Hejsa. er der nogen der har erfaringer med at have dyre svenske biler stående i DK. Jeg havde selv håbet på at kunne invistere i en Audi TT, men har efterhånden hørt en del skrækhistorier om folk der fik der bil ridset og meget mere, fordi den måske var lidt ud over det sædvanelige...har nogen af jer oplevet dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest csa

Hejsa. er der nogen der har erfaringer med at have dyre svenske biler stående i DK. Jeg havde selv håbet på at kunne invistere i en Audi TT, men har efterhånden hørt en del skrækhistorier om folk der fik der bil ridset og meget mere, fordi den måske var lidt ud over det sædvanelige...har nogen af jer oplevet dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Næææ..... Jeg parkere dagligt min sorte Audi A6 2,7 biturbo med lyst læder diverse steder i Kbh. Dog holder jeg mig til parkeringshuse i de sene aften- og nattestunder!! Det koster mig et par hundrede om måneden, men jeg sparede også omkring 600.000,- på bilen:-) Det kan ske med ALLE biler svenske som danske!! Desuden er mange af de "dyre" svenske biler rockerbiler, så mon ikke de fleste holder nallerne væk!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest csa

Du har nok ret, jeg ville også ærgre mig hvis det i sidste ende skulle være det der afholdt mig fra at købe min drømmebil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites