Guest csa Anmeld indhold Skrevet February 7, 2003 Hejsa. er der nogen der har erfaringer med at have dyre svenske biler stående i DK. Jeg havde selv håbet på at kunne invistere i en Audi TT, men har efterhånden hørt en del skrækhistorier om folk der fik der bil ridset og meget mere, fordi den måske var lidt ud over det sædvanelige...har nogen af jer oplevet dette? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret February 7, 2003 Hejsa. er der nogen der har erfaringer med at have dyre svenske biler stående i DK. Jeg havde selv håbet på at kunne invistere i en Audi TT, men har efterhånden hørt en del skrækhistorier om folk der fik der bil ridset og meget mere, fordi den måske var lidt ud over det sædvanelige...har nogen af jer oplevet dette? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret February 7, 2003 Næææ..... Jeg parkere dagligt min sorte Audi A6 2,7 biturbo med lyst læder diverse steder i Kbh. Dog holder jeg mig til parkeringshuse i de sene aften- og nattestunder!! Det koster mig et par hundrede om måneden, men jeg sparede også omkring 600.000,- på bilen:-) Det kan ske med ALLE biler svenske som danske!! Desuden er mange af de "dyre" svenske biler rockerbiler, så mon ikke de fleste holder nallerne væk!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret February 9, 2003 Du har nok ret, jeg ville også ærgre mig hvis det i sidste ende skulle være det der afholdt mig fra at købe min drømmebil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites