Jump to content
Guest thomas

Malmø - Dansker der udfører bilimport.

Recommended Posts

Guest thomas

Vedr. Import af biler har jeg fundet en Lokal Dansk "bil-Guldfyr." Han hedder Peter, er Dansker og leder i et stort "bilmærke" i Malmø. Har også sin egen webside hvor han handler dæk/fælge. Han er en yderst flink og behjælpelig fyr, og i er velkommen til at ringe til ham på hans mobilnummer, og få en Importsnak. I dag ærgrer jeg mig over at jeg ikke fik snakket med ham inden jeg købte, for han har hevet mange Tyske biler hjem for Danskere, og han kender markedet og hvilke biler man bare helt skal holde labberne fra. Find en bil på internettet og ring til ham, så kan han skabe et overblik. Ydermere kender han hele håndteringen, fra bilbranchen derovre, og til en kammeratlig pris. Han kunne have sparet mig for nogle betydelige tusinde kroner, det er helt sikkert. For lige at slå hovedet på sømmet så arbejder hans Kone for Nordea i Danmark, og hun kan rådgive omkring financiering. Ved ikke om hun kan fixe billån, men det kan han vel selv svare på ved en opringning. Hun kommer snart til at have månedlige faste rådgivningsdage i Limhamn til Danskere der handler bolig i Skåne. Gem dette mobilnummer: +46 70 64 94 747 /// 070 64 94 747 Pokkers osse .....jeg ikke kendte ham inden jeg flyttede, det havde sparet mig for en masse roden rundt på nettet og snakken halvdårligt Svensk. Desværre kendte han ikke Scanianet.dk, på trods af at have boet i flere år i Malmø, men det stiftede han bekendskab med idag, måske vi får ham til at dukke lidt op herinde. Hvordan kan man dog overhovedet næsten bo i Malmø uden at kende Scanianet.dk ? smile.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Vedr. Import af biler har jeg fundet en Lokal Dansk "bil-Guldfyr." Han hedder Peter, er Dansker og leder i et stort "bilmærke" i Malmø. Har også sin egen webside hvor han handler dæk/fælge. Han er en yderst flink og behjælpelig fyr, og i er velkommen til at ringe til ham på hans mobilnummer, og få en Importsnak. I dag ærgrer jeg mig over at jeg ikke fik snakket med ham inden jeg købte, for han har hevet mange Tyske biler hjem for Danskere, og han kender markedet og hvilke biler man bare helt skal holde labberne fra. Find en bil på internettet og ring til ham, så kan han skabe et overblik. Ydermere kender han hele håndteringen, fra bilbranchen derovre, og til en kammeratlig pris. Han kunne have sparet mig for nogle betydelige tusinde kroner, det er helt sikkert. For lige at slå hovedet på sømmet så arbejder hans Kone for Nordea i Danmark, og hun kan rådgive omkring financiering. Ved ikke om hun kan fixe billån, men det kan han vel selv svare på ved en opringning. Hun kommer snart til at have månedlige faste rådgivningsdage i Limhamn til Danskere der handler bolig i Skåne. Gem dette mobilnummer: +46 70 64 94 747 /// 070 64 94 747 Pokkers osse .....jeg ikke kendte ham inden jeg flyttede, det havde sparet mig for en masse roden rundt på nettet og snakken halvdårligt Svensk. Desværre kendte han ikke Scanianet.dk, på trods af at have boet i flere år i Malmø, men det stiftede han bekendskab med idag, måske vi får ham til at dukke lidt op herinde. Hvordan kan man dog overhovedet næsten bo i Malmø uden at kende Scanianet.dk ? smile.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, Jeg bor stadig i DK, men overvejer seriøst at rykke til Malmo. Mht. bilimport, hvorfor importerer folk biler fra Tyskland? Man skulle tro at bilerne var billigere i DK, med tanke på de høje afgiver vi har?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peteomagic

Hey John... Jeg kan kun sige at nye biler er billigere i DK end i Tyskland, men brugte er billigere i Tyskland end i DK og Sverige. Har selv lige købt en Golf R32 i DK, Her sparede jeg ca 40000,- end hvis jeg havde købt den i Sverige eller tyskland. Men held og lyke med dit køb hvis du flytter, har du flere spørgsmål så skriv endelig. Peteomagic.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hej John Læs alle trådene især dem med import, der står en masse guf og erfaringer. En "Tysker" er momset i EU, men med 16%, og ikke som herovre 25%. Tyske biler er generelt i bedre stand da de kører på motorveje og render kilometerne på der, og de sætter ikke deres families liv på spil, med billigste regummierede dæk og reservedele fra T.Hansen. Er du interesseret i en brugt luxusbil, kan du spare mange penge på det Tyske marked. Læs evt. importguiden på www.bmwpower.nu der er en masse viden omkring Tysk-Svensk bilmarked. Den og flere af artiklerne derinde er virkeligt gode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites