Guest pendlerkaj Anmeld indhold Skrevet January 13, 2003 Hej alle, jeg bor i malmö og kunne godt tænke mig at lave mit danske kørekort om til svensk. Er det bare politistationen i malmö? Nogle der kender prisen? thx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest pendlerkaj Anmeld indhold Besvaret January 13, 2003 Hej alle, jeg bor i malmö og kunne godt tænke mig at lave mit danske kørekort om til svensk. Er det bare politistationen i malmö? Nogle der kender prisen? thx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michael Anmeld indhold Besvaret January 14, 2003 Hvorfor ændre dit kørekort til et svensk. Det er jo et EU-Kørekort så det et det samme. Det er bare en unødvendig udgift for dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2003 Jeg mener, det koster 600 sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2003 Jeg mener altså kun det er 300. Til Michael F.eks kan man officielt ikke bruge sit danske kørekort som legitimation på f.eks. posten.De fleste godtager det alligevel, men hvad hvis de ikke gør ? Så står man der. Man slippere for en masse bøvl med et svensk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2003 ....I øvrigt er det hos Länsstyrelsen, man ombytter det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michael Anmeld indhold Besvaret January 14, 2003 Okay det havde jeg ikke lige tænkt på. Jeg har nu heller aldrig haft brug for at vise noget legitimation. ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest blh Anmeld indhold Besvaret January 15, 2003 Er der nogen der ved om man får lov til at beholde sit dansk kørekort hvis man får lavet et svensk, så man altså har 2 kørekort. eller skal det danske afleveres?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ormen-sv Anmeld indhold Besvaret February 9, 2003 Til BHL Det danske skal afleveres hvis du vil lave det om til et svensk kørekort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites