Guest christian Anmeld indhold Skrevet December 18, 2002 Hej alle Jeg mener at have hørt, at man kan tage sin bil med tilbage til Danmark efter 6 måneder i udlandet, uden at skulle betale fuld registreringsafgift. Hvis det er sandt, kunne man så ikke bo min. et halvt års tid i Sverige, for evt. at vende tilbage til Danmark (med en billig bil)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret December 18, 2002 Hej alle Jeg mener at have hørt, at man kan tage sin bil med tilbage til Danmark efter 6 måneder i udlandet, uden at skulle betale fuld registreringsafgift. Hvis det er sandt, kunne man så ikke bo min. et halvt års tid i Sverige, for evt. at vende tilbage til Danmark (med en billig bil)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2002 Hej Christian. Jeg mener at have læst et sted, at du skal betale en %-vis registreringsafgift af nyværdien, fratrukket perioden du har ejet den i. Så spørgsmålet er om der er noget at spare overhovedet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret December 18, 2002 Ah ok. Det var jo også mest et teoretisk spørgsmål. Tak for svaret! PS. Nice side! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret December 18, 2002 Reglen er god nok , og der er RIGTIG mange penge at spare...jeg mener det er omkring 50%. Hagen ved det er bare at du skal ha været ejer af den svenske bil i min. 2 år før det kan lade sige gøre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret January 24, 2003 He he.........Læste på Tekst TV at EU har stævnet DK, fordi man mener det ikke er lovligt at beskatte folks private ejendele når fx. danskere flytter hjem til DK, herunder biler.... DK har fået 2 måneder til at komme med en redegørelse!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites