Jump to content
Guest christian

Omregistrering?

Recommended Posts

Guest christian

Hej alle Jeg mener at have hørt, at man kan tage sin bil med tilbage til Danmark efter 6 måneder i udlandet, uden at skulle betale fuld registreringsafgift. Hvis det er sandt, kunne man så ikke bo min. et halvt års tid i Sverige, for evt. at vende tilbage til Danmark (med en billig bil)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Hej alle Jeg mener at have hørt, at man kan tage sin bil med tilbage til Danmark efter 6 måneder i udlandet, uden at skulle betale fuld registreringsafgift. Hvis det er sandt, kunne man så ikke bo min. et halvt års tid i Sverige, for evt. at vende tilbage til Danmark (med en billig bil)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest csa

Reglen er god nok , og der er RIGTIG mange penge at spare...jeg mener det er omkring 50%. Hagen ved det er bare at du skal ha været ejer af den svenske bil i min. 2 år før det kan lade sige gøre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

He he.........Læste på Tekst TV at EU har stævnet DK, fordi man mener det ikke er lovligt at beskatte folks private ejendele når fx. danskere flytter hjem til DK, herunder biler.... DK har fået 2 måneder til at komme med en redegørelse!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites