Guest thomas Anmeld indhold Skrevet November 28, 2002 Jeg skal have min bil forsikret hos lånsforsikringer. Da min bil i sin tid er importeret er der specielle krav. Den skal ha omkodet nøglerne og mærket ruderne med reg.nummeret. er der nogen der hvem hvem der gør det i Sverige og evt. også i DK? Og hvad koster det cirka? På forhånd tak. Mvh Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 28, 2002 Jeg skal have min bil forsikret hos lånsforsikringer. Da min bil i sin tid er importeret er der specielle krav. Den skal ha omkodet nøglerne og mærket ruderne med reg.nummeret. er der nogen der hvem hvem der gør det i Sverige og evt. også i DK? Og hvad koster det cirka? På forhånd tak. Mvh Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 28, 2002 Jeg fik at vide at en omkodning hos MB i Skåne ville koste ca. 1200kr pr nøgle vistnok. Jeg købte min bil igennem en importør, og så nævnte Lansforsikringer ingenting om dette. Jeg troppede op og spurgte om jeg kunne få forsikret denne her bil, med dette nummer og så klarede de det på 2 minutter, intet nævnt overhovedet. Min er en E300 /1999. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites