Jump to content
dan

Hærværk på bil på Alleen

Recommended Posts

Så blev det min tur til at få overmalet min bil med sprittuds over hele bilen fordi den stod parkeret på Alleen ude tæt på lufthavnen. Jeg kunne ikke finde det indlæg som en anden herinde har skrevet hvor han fik den ridset på samme sted, så derfor denne nye tråd. Heldigvis gik det af med sprit, men jeg politianmeldte det nu alligevel i håbet om at de en dag svinger forbi mens en står og ridser en bil. Synd at nogen mennesker har sådan en trang til at ødelægge noget der ikke er deres eget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev det min tur til at få overmalet min bil med sprittuds over hele bilen fordi den stod parkeret på Alleen ude tæt på lufthavnen. Jeg kunne ikke finde det indlæg som en anden herinde har skrevet hvor han fik den ridset på samme sted, så derfor denne nye tråd. Heldigvis gik det af med sprit, men jeg politianmeldte det nu alligevel i håbet om at de en dag svinger forbi mens en står og ridser en bil. Synd at nogen mennesker har sådan en trang til at ødelægge noget der ikke er deres eget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Ja det er træls når det går ud over en selv. men hvad med dengang du selv lavede lidt ballade på skolen, og dengang du nappede lidt slik nede i brugsen... Hov der var også den cykel du "lånte" på vej hjem fra byen dengang i 88... Og var det egentlig dine penge der lå der på bordet..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Hvad faen er det for noget underligt noget at skrive jesper? Med mindre du kender Dan personligt synes jeg det er upassende at skrive sådan!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest rasmus

Er ked af at høre omkring din bil... hvilken bil har du ? Og hvordan har du tænkt dig at håndtere situationen ? Vi burde parkere en bil der, og holde øje med den fra et skjulested, og så få ordnet problemerne med personen(erne) som gør det her... her er mit indlæg, troede dog jeg havde lavet et seperat indlæg omkring hærværket... http://www.sunddebat.com/discus/messages/172/1999.html?1107872071

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja min første tanke var åbenlyst at tage en sprittuds og male på alle de danske biler. En af dem er jo nok ham som er sur over at han har svært ved at få en plads - meeeeen, det var kun i et sekund. Jeg meldte det til politiet, og så har jeg måttet flytte min bil nogle gader længere væk. Men ja - man skulle sgu overveje at overvåge det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites