Guest slotski Anmeld indhold Skrevet March 26, 2005 Er der nogen der kender kvaliteten i pioneers navigationsanlæg? Er de på højde med blaupunkt's? Jeg har kig på et Pioneer AVIC 900HVT, men ved ikke om det er lige så godt som Blaupunkt Chicago eller om det måske er bedre. Et alternativ kan være comand, som jo næsten er lavet til mercedes, men kvaliteten er ikke så god (vil dog gerne have både kvalitet og så skal det se pænt ud). Gode råd søges... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest slotski Anmeld indhold Besvaret March 26, 2005 Er der nogen der kender kvaliteten i pioneers navigationsanlæg? Er de på højde med blaupunkt's? Jeg har kig på et Pioneer AVIC 900HVT, men ved ikke om det er lige så godt som Blaupunkt Chicago eller om det måske er bedre. Et alternativ kan være comand, som jo næsten er lavet til mercedes, men kvaliteten er ikke så god (vil dog gerne have både kvalitet og så skal det se pænt ud). Gode råd søges... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret March 27, 2005 Hvad mener du med kvaliteten på Comand ikke er god?! Jeg har haft de første 4 biler med Comand nu (både den gamle cd-model og den nye dvd-model) og har aldrig oplevet nogen fejl eller at det er gået i stykker etc. Men nu er Comand jo også i en helt anden prisklasse end de andre modeller du nævner.. Stod det til mig ville jeg uden tvivl vælge Comand da det har utallige fordele de eftermonterede navi'er ikke kan hamle op med og så er det originalt hvilket i sig selv er mere holdbart i det lange løb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest slotski Anmeld indhold Besvaret March 27, 2005 Den Comand jeg tænker på er 2.0, og de ting som den mangler i forhold til de øvrige er tv, tmc og DVD. Jeg har talt med et dansk firma som installere navigationsanlæg tidligere, og han fortalte mig at der var mange der skiftede deres comand anlæg ud fra Mercedes fordi kvaliteten ikke var god nok. Udover at det er originalt, hvilke fordele er der så ellers? Comand'en med CD er væsentlig billigere end de øvrige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andreas Anmeld indhold Besvaret March 27, 2005 Skal jeg anbefale navi, så må det helt klart blive: VDO Dayton! Tjeck bl.a.: www.vdodayton.com. Det er verdensklasse-udstyr til bilen. Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest slotski Anmeld indhold Besvaret March 27, 2005 Jeg syntes de ser lidt store og klodset ud. Jeg vil enten have noget der passer lige ind i Mercedes's midterpanel, eller noget der kan skydes op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andreas Anmeld indhold Besvaret March 28, 2005 Slotski: Der er mange alternativer til, hvordan du kan placere navi-anlægget, men jeg kan høre du har lagt dig fast på midterkonsollen. Hva med en skærm der integreres over bakspejlet... Jeg er måske også lidt farvet når jeg ser på VDO D. eftersom jeg arbejder i Siemens, som er bagmændende til udstyret... mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest slotski Anmeld indhold Besvaret March 28, 2005 Jeg vil helst have det i midterkonsollen, det syntes jeg er klart pænest. Desuden har jeg soltag i bilen, så jeg tror ikke rigtig der er plads over spejlet. Jeg er også ved at bestemme mig, og er nu nede på et valg imellem Pioneer AVIC X1R og Blaupunkt Chicago. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2005 Jeg har også VDO Dayton i min Kia og for ikke at ødelægge det allerede monterede anlæg i min Volvo har jeg en PDA med TOM TOM og begge fungerer upåklageligt - ja altså bortset fra når nye veje åbner og de ikke er med på kortet :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites