Guest thomas Anmeld indhold Skrevet February 9, 2005 Hvad betyder det når der i en ann. står mycket muller??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret February 9, 2005 Hvad betyder det når der i en ann. står mycket muller??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret February 9, 2005 Og hvad r en frontbåge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret February 9, 2005 Frontbåge er sådan en bøjle som typisk er monteret på en SUV - sammen med et sortiment af ekstralygter. "Muller" kan jeg ikke lige klare - hvad er sammenhængen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret February 9, 2005 Miltalet är och förblir ett ? milesmätare. Cheva med mycket muller =3tum hela vägen bak. maskinen går ypperligt och lådan växlar fint, ända upp i överväxeln. träratt,CD,ac fram, 12 fälgar varav 4 m däck. Rost? givetvis men inget som inte går att bota.NYBESIKTIGAD och skattad. Full tank 8/2= 110 liter just de, det finns en frontbåge också. Och nu till det viktigaste! Endast KONTANT! ( jag har redan en Klocka ) Rätt pris till rätt köpare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret February 9, 2005 Nåh - den slags "muller". Jeg er helt overbevist om at sælger mener at bilen er en "Chevy" med buldren (muller) fra det 3-tommers udstødningssystem. Det lyder som om der er tale om et rigtigt V8-monster ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret February 9, 2005 ahh, ja det lyder meget sandsynligt. Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2005 Godt gået. Muller är det man hörer feks när det er tordenvejr fjernt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Hvad betyder det når en bil er i hyfsat skick `?? Altså, brukstick og perfekt har jeg li'som luret.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 "Hyfsad skick" svarer vel nogenlunde til pæn eller o.k. Der er ikke noget i vejen med den, men der er heller ingen grund til at bryde ud i trestemmig jubelsang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2005 "Hyfsat skick" är ett ganska svårt att tyda. Nils førtolkning är riktig, men jag tror att när någon skriver så kan man nog förvänta att den ikke er i gott skik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 13, 2005 1000 tak for hjælpen ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2005 Iflg. min ordbog kan hyfsat oversættes med rimelig, hvis du kan bruge det til noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites