Jump to content
Guest caroline

Autoriseret værksted ikke altid en god idé!!

Recommended Posts

Guest caroline

Syntes lige jeg vil dele en dårlig og en god oplevelse med Jer! Havde min passat til service hos Din Bil inden jul, hvor jeg ved afhentningen fik besked på at der ingen bremsebelægning var tilbage bagpå, men at de ikke havde haft tid til at skifte klodserne??? Hvis de hellere sender een ud med dårlige bremser, end sætte 15 min. af til at skifte dem, forstår jeg bedre hvorfor folk er utilfredse med servicen hos dem!Jeg kunne ikke engang få tid dagen efter.. Men skiftes skulle de jo, og efter lidt kiggen på nettet bestilte jeg tid hos Euromaster dagen efter, købte selv klodserne hos mekonomen for 305 sek. og fik dem monteret for 300 sek. - pris hos din bil 1300 sek - besparelse 695 sek. over 50 %! Mvh Dan S.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest caroline

Syntes lige jeg vil dele en dårlig og en god oplevelse med Jer! Havde min passat til service hos Din Bil inden jul, hvor jeg ved afhentningen fik besked på at der ingen bremsebelægning var tilbage bagpå, men at de ikke havde haft tid til at skifte klodserne??? Hvis de hellere sender een ud med dårlige bremser, end sætte 15 min. af til at skifte dem, forstår jeg bedre hvorfor folk er utilfredse med servicen hos dem!Jeg kunne ikke engang få tid dagen efter.. Men skiftes skulle de jo, og efter lidt kiggen på nettet bestilte jeg tid hos Euromaster dagen efter, købte selv klodserne hos mekonomen for 305 sek. og fik dem monteret for 300 sek. - pris hos din bil 1300 sek - besparelse 695 sek. over 50 %! Mvh Dan S.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Jeg har dog ikke oplevet noget ligende hos dem men har bare ikke rigtig følt mig ordentlig tilpas hos dem. Så jeg bruger Michelsen Biler som også er et aut værksted Her har du adressen hvis du skulle få lyst Simrishamnvägen 46 Box 134 Tommelilla 27323 Jeg fik gratis lånebil og fri km pga at den mekaniker der skulle lave min bil var syg og de var lidt bagud. For ellers skulle jeg have ventet på min bil deroppe. Kan varmt anbefale steddet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ole

Jeg har også en haft fornøjelse med Din bil i Malmø. Vi skulle have eftermonter en fartholder, det kunne de lave på en dag. Men da vi skulle hente bil var de ikke færdig og ingen låne bil. En dag til med toget. Så nu er tid til tandrem skifte, efter at hører pris hos din bil i Malmø, prøver vi nu Motorcenter i Skurup som er aut. for Audi og WV, og de har lang åbning tid fra 6-18.30. Og billigere ene Din Bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lene,

Jeg kan også anbefale Din Bil i Trelleborg. Servicen er i top. Både ved køb af bil og ved værkstedsbesøg. Handler det om reservedele så snak med Per. Han er meget serviceminded. Ha' en go' dag. Lene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

jeg syntes der er mange som har haft dårlige oplevelser med "Din Bil" i malmö, egentlig burde vi samle dem sammen og skrive en fælles klage til hovedkonceren hos Audi, jeg ved at de tager det temlig seriøst hvis de har en afdeling som ikke fungerer efter hensigten. Jeg har også selv haft en kedelig oplevelse hos Din Bil i malmö, det er absolut ikke et sted jeg skal hen igen med min bil. Desværre er det også snart tid for at den skal have skiftet tandrem.. :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

www.dinbil.se fremgår det at kun Porsche og Seat ikke har anlæg i Trelleborg.. Dvs Audi, VW og Skoda findes. Vi er selv utilfredse med Din Bil Malmø, men jeg har en tvist kørende som jeg gerne vil have overstået inden jeg begynder at klage;-) De har "givet mig ret" men mangler at udbedre skaden og det ser jeg gerne gjort inden jeg kaster mig ud i en klagesag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Vil dog sige jeg har haft en enkelt god oplevelse med Din bil Malmø. Jeg kom skær torsdag og havde haft gæster i bilen som ikke havde nøgle så jeg skulle bruge en rude og gerne få den skiftet. Deres værksted havde lukket men en kvindelig reservedels ekspedient der var MEGET klar til at gå i byen og dresset op derefter, kom ud og skaffede mig en rude. De havde så tilfældigvis et kort fra en auto glarmester som jeg ringede til. Han talte dansk og kunne skifte den med det samme. så når alt kommer til alt var det vist kun synet af hende der var den positive oplevelse crazy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Mercedes Malmø sucks bigtime. Ha ha ... jeg fik et stort service, og på vejen væk(100m stadigt i samme gade) begyndte olielampen at lyse. Jeg kom igen dagen efter kl.07:00, da jeg havde konstateret at olien stod på minimum. Spurgte om ikke lige de gad fylde det sidste liter på, som jeg formodede jeg havde betalt rigeligt for. Efter noget brokkeri og evig kalden mig pr. efternavn tog de den ind med en meget sløv mekanikker, og efter 45 minutter var olien hældt på. De påstod vagt det vistnok var pga en defekt pakning, og de først skulle have olien af, skifte pakning, og så have olien på igen...yeah right. En bil der tanker 7 liter motorolie lyser ikke i olielampen efter 100m, uden den har trukket et oliespor mellem bilen og værkstedet. Nåmen efter lidt diskussion kørte jeg så 1 time forsinket afsted mod arbejde i København.... men... midt på broen ryger det forreste underste motorskjold så af i de forreste skruer, således at dette slår ned i vinden og skraber broen hele vejen som en fejebakke. Umuligt at komme ind og få fat i uden lift. Alle småting vi fandt på vores vej, blev skovlet op og hamret op i motorrummet i små brag af forskellig styrke. Gæt min sindstilstand på lige det tidspunkt. Ved ankomsten til Danmark tog MB i Snorregade mig bekymret ind med det samme uden bøvl, og fik den op på en lift, så vi kunne flå det nu ret slidte skjold af. Der siger man iøvrigt bare "du" til hinanden, og mekanikkerne hyggesludrer mens de skruer bil. Bestilte så et nyt til montage et par dage efter. Olieskiftet på MB til godt 6.000 kr, kostede mig et 1. ekstra besøg for at gøre det færdigt, der igen forsagede at jeg måtte 2 gange på værksted i Danmark for at udbedre følgeskaderne. 1 olieskifte = 4 værkstedsbesøg a godt 8.000kr alt. Aldrig i mit liv har jeg oplevet dårligere bilmærke, og elendig service.(Undtaget MB i snorregade) "Die Stern" ... måske.... men ikke en af dem på himlen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

jeg syntes helt klart der skal klages over sådan noget, om det er Audi eller Mercedes som giver dårlig service skal det ihvertfald tages op. Det giver absolut konsekvenser hvis hovedkonceren finder ud af de sjusker sådan med deres service. Vi skal jo også tænke på alle de andre som i fremtiden måske også får en dårlig service hos dem, så sådan set har vi næsten pligt til at klage over deres sjusk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

jeg ved at klagesager til Audi skal man skrive til: AUDI AG Customer Support Germany P.O. Box 10 04 57 85004 Ingolstadt det har jeg ihvertfald tænkt mig at gøre idag, jeg håber kun at andre med dårlige oplevelser følger trop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jeg skal ikke have mere med MB at gøre, gider ikek engang at klage, det var det arveligste lort at eje som lettere brugt, som nu er de fleste biler vel fede. Hvorfor ikke klage, læs de 3 links, og døm selv. Nu har MB jo ikke just brillieret med deres biler. BMW har overhalet dem kvalitetsmæssigt, de lever kun på "det der var engang", åben det første og bedste bilblad, og se hvad de skriver om deres rustgaranti. :-) Forskellen mellem præstige og kvalitet er større og større nu. Prøv at følge det de næste mange år, MB ejere får ernorme rustregninger i de kommende år. Autobild har allerede udtalt at det kan køre dem fallit, hvis de skal lave alle de rustskader der er og kommer. Læs selv mere på www.autobild.de eller for den sags skyld FDM. http://www.vibilagare.se/artikel.asp?guid=93431044-597A-4471-AB87-4F94264C7392 http://www.vibilagare.se/artikel.asp?guid=F5BB423C-0215-498B-AC23-D7C04C55F1A3 http://www.vibilagare.se/kronika.asp?guid=BDC39187-4003-4D64-9B95-C8D3B0F9B958

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Lars RYE

værksted Hej jeg vil høre om der er nogel gode værksted i malmø eller i området til mb jeg har hørt at mb værkstedet i malmø er noget lort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest S@uer

CAN. Mek. i eksotiske/luksus biler... Det i skal ha er en personlig mekaniker... MIG... For det er det billigere, bedre(læs MEGET BEDRE) og nemmere... jeg henter og bringer bilen.... Jeg arbejder i Malmø, men bor i dk... lidt omvendt af de fleste af jer... Jeg har en snart længere (10år) karriere bag mig med BMW,Porsche,Mercedes,VW,Audi og andre, har beskæftigede mig en del med tuning også både i DK og USA... Er dog ikke Mekaniker mere er blevet Teknisk inspektør for Daimerchrysler, men laver dog stadig "fritidsbiler" :D Jeg laver blandt andet Trinitys biler og Brian Bjerrings ML55'er... så spørg dem hvis i er i tvivl :) TLF.nr. 51595822 Christian Sauerberg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest S@uer

SAUER CAN. Mek. i eksotiske/luksus biler... Jeg har det meste udstyr..men værkstedet ligger i DK... Hva skal du ha lavet Peter... ingen regning... ;O)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest MB/CLK

Hvad koster en stor service til en clk 320 fra 1999? Kan du stemple i servicebogen, du ved det er lidt vigtige med de sk... stempler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sauer... Det er noget skidt det med regningen...Vi sälger 10- 12 biler om mdr og der er altid noget der skal laves.. du ved kunder vil gerne ha noget lir med til bilen eller service osv... og hos aut värksteder koster det jo kassen...så derfor viller det jo väre smart hvis du kunne lave alle vores biler ... :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hej Christian... Jeg har tabt min phon i lokummet, så giv mig lige et ring kl 1700 præcis. Der sidder jeg nemlig i bilen på vej hjem... Har et lille forslag til dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites