Jump to content
Guest jimmy

Læderkabine i Tyskland?

Recommended Posts

Guest jimmy

Hejsa tænkte på om nogle af Jer bileksperter kendte nogle steder i Tyskland, hvor man kan købe komplet læderkabine til Audi A6. Har søgt på mobile.de men kan ikke finde noget. Nogle der kan hjælpe lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jimmy

Hejsa tænkte på om nogle af Jer bileksperter kendte nogle steder i Tyskland, hvor man kan købe komplet læderkabine til Audi A6. Har søgt på mobile.de men kan ikke finde noget. Nogle der kan hjælpe lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan skaffe dig en komplet læderstue syet oven på den originale, prisen er omkring 12.000 kr. og det tager ca 1 uge. værkstedet syer bl.a. for BMW original forhandlerne selv i Tyskland. Prisen kan varierer alt efter hvilken læder kvalitet du ønsker, men skriv til mig på m_stilling@hotmail.com så finder vi ud af noget :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej JacobH A de kommer op og henter sæderne her og levere dem en uge efter, men Hans ser da super fornuftigt ud. Hans læser jeg det rigtigt hvis en sedan 4/5 PERS koster 4850 plus moms så der læder på alle sæderne ?
Det er vist kun sædeovertræk.... Ikke "fuldbyrdet" kabine... Eller hvad man skal kalde det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites