Guest weber Anmeld indhold Skrevet January 1, 2005 Hej Alle Jeg har desværre været så uheldig at få et stenslag i min frontrude, selvfølgelig lige i synsfeltet og af den type som ikke kan repareres, DAMN! Skal man købe sådan en originalt, for at den ligner resten af ruderne på bilen? Og er der nogen der ved hvad sådan noget "skidt" koster at få lavet inkl. ny rude og det hele? Mvh Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest weber Anmeld indhold Besvaret January 1, 2005 Hej Alle Jeg har desværre været så uheldig at få et stenslag i min frontrude, selvfølgelig lige i synsfeltet og af den type som ikke kan repareres, DAMN! Skal man købe sådan en originalt, for at den ligner resten af ruderne på bilen? Og er der nogen der ved hvad sådan noget "skidt" koster at få lavet inkl. ny rude og det hele? Mvh Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret January 1, 2005 Hej Thomas Nej du behøver ikke en original rude. Efter en smadret siderude i forbindelse med et indbrud blev vi henvist af Audi Malmø til Månssons Glasmästeri ved Värnhemstorget der samarbejder med Audi. Det ligger Pilgatan 6 og nr 040 93 69 10 Jeg har kun rosende ord at sige om dem. De havde ruden hjemme og jeg fik den skiftet samme dag med tilhørende støvsugning af glasskår for 1860 sek. Ved ikke hvad en forrude koster dog men ring og hør dem ad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michael Anmeld indhold Besvaret January 1, 2005 jeg har været samme sted, der er super service der. De klare selv betalingen med forsikringen, og jeg blev kørt til stationen af dem. VH Michael FP Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites