Jump to content
Guest weber

Ny frontrude til AUDI TT (2002)

Recommended Posts

Guest weber

Hej Alle Jeg har desværre været så uheldig at få et stenslag i min frontrude, selvfølgelig lige i synsfeltet og af den type som ikke kan repareres, DAMN! Skal man købe sådan en originalt, for at den ligner resten af ruderne på bilen? Og er der nogen der ved hvad sådan noget "skidt" koster at få lavet inkl. ny rude og det hele? Mvh Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest weber

Hej Alle Jeg har desværre været så uheldig at få et stenslag i min frontrude, selvfølgelig lige i synsfeltet og af den type som ikke kan repareres, DAMN! Skal man købe sådan en originalt, for at den ligner resten af ruderne på bilen? Og er der nogen der ved hvad sådan noget "skidt" koster at få lavet inkl. ny rude og det hele? Mvh Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Hej Thomas Nej du behøver ikke en original rude. Efter en smadret siderude i forbindelse med et indbrud blev vi henvist af Audi Malmø til Månssons Glasmästeri ved Värnhemstorget der samarbejder med Audi. Det ligger Pilgatan 6 og nr 040 93 69 10 Jeg har kun rosende ord at sige om dem. De havde ruden hjemme og jeg fik den skiftet samme dag med tilhørende støvsugning af glasskår for 1860 sek. Ved ikke hvad en forrude koster dog men ring og hør dem ad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

jeg har været samme sted, der er super service der. De klare selv betalingen med forsikringen, og jeg blev kørt til stationen af dem. VH Michael FP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites