Jump to content
Guest jess

Indregistrering af MC ??

Recommended Posts

Guest jess

Hejsa Jeg flytter til Oxie området den 1/7 og jeg har en MC der skal inregistreres og det kunne jeg godt tænke mig omder var nogen der havde prøvet.... Jeg tænker på, da det nu er en rimelig ny mc jeg har, om den skal synes eller om det er nok at møde op med papierer eller hvad, hvis der er nogen der har et input ville jeg blive glad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jess

Hejsa Jeg flytter til Oxie området den 1/7 og jeg har en MC der skal inregistreres og det kunne jeg godt tænke mig omder var nogen der havde prøvet.... Jeg tænker på, da det nu er en rimelig ny mc jeg har, om den skal synes eller om det er nok at møde op med papierer eller hvad, hvis der er nogen der har et input ville jeg blive glad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest joachim

Du skal ha fat i et COC dokument på cyklen for at få den indregistreret i SE. Til en Yamaha koster dette 1500DKR. Ring til din forhandler og be ham om at fremskaffe det. Der er en hjemmside der beskriver hvad du skal gøre, kan dog ikke huske navnet. God fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jess

Den har været inregistreret i tysklang og er købt brugt, er det ikke nok med det tyske indregistreringsbevis ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest joachim

Jo det er nok, men det koster mere og tar længere til at få den indregistreret uden. Jeg kan sende dig linket til hjemmesiden på tirsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites