Nif 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2004 Malezar >> HAHAHA Du er da bare for grineren ;O) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tao Anmeld indhold Besvaret December 4, 2004 >>"Jeg så, i foråret, en svensk politibil på broen efter grænseskiltet til Danmark og lagde mig pænt bagved denne. Der var dog en anden der tydeligvis troede han havde luret den og kørte omkring 130-140 gennem tunellen og først lige omkring udgangen af tunellen satte den svenske politibil udrykning på og stoppede ham." Jeg er blevet stoppet på den måde (måske var det endda mig du så). Det eneste der skete var at han udbad sig mit kørekort og på vanlig politimaner ævlede noget om, om jeg vidste hvor hurtigt jeg kørte. Så skumlede han lidt og tog et rutinetjek af dæk osv. og bad mig så "Tage det lugnt". Så jeg må gå ud fra han i hvert fald ikke havde beføjelse til at give mig en bøde, om han måtte stoppe mig ved jeg faktisk ikke, men ligefrem at køre fra en "polis" bil med udrykning, synes jeg var lidt overdrevet ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kenneth Anmeld indhold Besvaret February 13, 2005 En morgen kørte jeg lidt for stærkt over broen. Det var der desværre en civil politibil der havde set, og underligt nok, så 3 min. senere kom der en svensk politibil med udrykning. Han kom op til mig i tunnelen, og stoppede mig da vi kom ud af tunnelen på den danske side. Han var ikke glad, slet ikke da han så mit danske kørekort. Han sagde, at hvis det havde været svensk, så var det blevet "klippet" Han sendte mig videre, og jeg har ikke set skyggen af nogen bøde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites