Guest brian Anmeld indhold Besvaret December 18, 2004 Skyum> VTS'en vel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 18, 2004 *damn*...det er godt lavet! *kæbe-drop* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nielsen Anmeld indhold Besvaret December 18, 2004 Sej bil.. Den model vil jeg gerne have Jeg og kæresten kører i en mazda 626 fra 1987... Hvem siger at alle danskere i Sverige har fede biler??? Næ du her er det fede Mc'er der tæller ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 18, 2004 Nielsen, hvilken mc ?? (har selv Triumph Daytona, ihvertfald lidt endnu) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nielsen Anmeld indhold Besvaret December 19, 2004 Til Palle! Vi har en Honda blackbird og en Trans alp... Vi købte Trans alpen fordi jeg ikke havde kørt i 4 år og ville se om det stadig var mig.. Og vupti det var det. Så Trans alpen bytter vi nok til en Blackbird mere eller en CBR 600 (den nye F4i er super flot men fås ikke i de rigtige farver i SE). Hvad skal du bytte til?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret December 19, 2004 Palle: tror ikke du helt ved hvad du snakker om... men hvis du har 340.000 sek så er det din... Så måske er det dig der er stiv..www.auto-haus.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 19, 2004 Peter: er det ikke den Kiesa selv har bygget ? Nå men, jeg læste en artikel fra Drifting, og mente at kunne huske, at den var monster vild... men, jeg vil da ikke udelukke at jeg var/er stiv ;o) Nielsen... tja, jeg bytter ikke til mc. Desværre har vi lidt brug for en st.car/varevogn. Eneste positive er, at der igen bli'r plads til gokarten... (som hentes imorgen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2004 Peter -> jeg sendte dig en mail forleden (fra min firmaemail) - har du fået den? /Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hans Anmeld indhold Besvaret December 19, 2004 Palle, betyder det, at du ikke regner med at køre MC til sommer? HH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 19, 2004 HH... never say never. Men, det var jo ikke meget vi så til duc'en i år ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret December 20, 2004 Den er da faldet lidt i pris så den supra der...den var da på mobile.de for 45.000€ så vidt jeg husker...men synes også der var noget med at den var gået i stykker...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nielsen Anmeld indhold Besvaret December 21, 2004 Palle: Det var Både godt og skidt, at komme af med Ducatien, kan jeg forstå.. Men en gocard er vel heller ikke at ryste på hovedet af. Foretrækker nu min mc :o) Ved du om der er mange Danskere der kører mc i skåne?? Er støt på et par stykker med det er virkelig få. Det virker lidt som om at alle er mere til bil. Hvilket man jo også forstår når vi ikke ligefrem bor i Italien (tarm-veje og godt vejr hele året).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 21, 2004 Nielsen: Det er nu HH der kører ducati. Jeg havde en Triumph Daytona. Og jo.. jeg kender da 8-10 stykker der kører mc. Vi var bla. en tur i Åhus for at spise is, og der var vi 6-7 maskiner, og det var langt fra alle der kunne komme denne dag. Ellers skal du bare køre til Statoil i Staffantorp. Der mødes man hver onsdag, og kører tur derfra. De 2 gange jeg har været med, har det været +50 mc'ere. Der bliver kørt i 3 kategorier. Race, hurtigt race og sindsygt race. Din pladderchopper skal du nok lade blive hjemme. Det er mest R-maskiner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ms. Anmeld indhold Besvaret December 21, 2004 Åh åh sorry :o(. Jeg må have sovet i timen.. Det må du undskylde. Så slem er en trans'en da heller ikke. Top fart 170 km/h Og dog :o/.. der er langt op til Birden. Jeg må snige mig bag på birden... (liste liste). Det er vel ikke Radical riders som mødes der ude med hele ganget? Men det lyder som om vi skulle tage et smut derud i stedet for mobilia.. Det er alligevel også mest customs der kommer der. Tak for tippet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 21, 2004 Jeg ved ikke om det er RR ... kender dem ikke )eller, dvs det gør jeg jo måske !) 170 km/t... hehe ... du hænger nok ikke med en 3. og sidste gruppe ;o) Men, det er mægtig sjovt, og bestemt værd at køre med. Hvis der er andre der vil være med til at køre gokart når sæsonen starter, så er jeg gerne behjælpelig ved spørgsmål, indkøb af udstyr osv osv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ronni Anmeld indhold Besvaret December 22, 2004 Det er Radical Riders der kører fra Staffanstorp om onsdagen, men alle er velkomne så vidt jeg har forstået. Regn med at der bliver kørt stærkt derude, de kører altså ikke for at nyde landskabet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites