Jump to content
Guest malezar

Hvilken bil kører du i?

Recommended Posts

Guest peter

Ronnie: der er da noget du har mis forstået..happy.gifhappy.gifhappy.gif en sl55 er da noget af det fedeste du kan få... ang z8 det er det største flop BMW har lavet længe.. bare se på salgstallet på dem...happy.gifhappy.gifhappy.gif .. nej du MB føre hvad der angår Cab biler... www.kleemann.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

Peter H, Salgstallene for cabriolet'er fra BMW og CC'er fra MB bekræfter bare, at antallet af rigtige mænd er begrænset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ronni

Peder: Der er vel ikke noget i vejen for at en nuttet bil designet til kvinder sælger godt? Kvinder kan vel også købe biler... Kim H: Nemmerlig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Peter H: Ja, en happy.gifhappy.gifhappy.gif SL55 er ganske happy.gifhappy.gif så lækker, ingen happy.gifhappy.gifhappy.gif tvivl happy.gifhappy.gif om det happy.gifhappy.gifhappy.gif Men alt andet happy.gifhappy.gif som Mercedes-taxi har happy.gifhappy.gif lavet happy.gifhappy.gif er da TOTAL morfar kedhappy.gifeligt. Sammenligner man happy.gifhappy.gifhappy.gif Z4 med SLK'eren (K'et for Kvinde) happy.gifhappy.gifhappy.gif så er SLK altså bare happy.gifhappy.gif en frisørbil happy.gifhappy.gifhappy.gif i forhold til Z4! happy.gifhappy.gif Og jeg er ellers ikke happy.gifhappy.gif til Z4'eren, men happy.gifhappy.gif har da så happy.gifhappy.gif afgjort alligevel happy.gifhappy.gif en mening om det hehe happy.gifhappy.gifhappy.gif Fortsat god dag wink.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

JEG VIDSTE DET... John bøsse Nielsen er perker !!! Perkere kører vist også mercedes i stor stil. 99% af alle mercerdes'er i DK køres da af perkere... Who said TAXI ??? Altså, kan det ikke være fucking ligegyldigt om den ene eller anden gruppe kører i den og den bil ? Personligt ville det da aldrig holde mig tilbage at kører M3 fordi, andre har fundet ud af at købe en bil af samme slags... det er da den mest latterlige argumentation.... Jeg gider ikke ha' en volvo pga svensker-effekten ... øh ????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

jeg tror måske mere den holdning kommer af frygt for at blive opfattet som wanna-be-perker.. men det ændre jo ikke på at BWM stadig er en udemærket bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der ikke nogen der har kørt i virkelige klassebiler (uden at fornærme MB og BMW), såsom jaguar 220, Ferrari, porcher, Viper osv. osv. Altså nogen som ikke så mange har (uden at de behøver være dyrere). Peter H - du har vist prøvet nogen af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, ja med de biler, så sku jeg nok overveje det. Jeg ser nogen gange en Chrysler Crossfire på broen. Wau den er lækker. Nogen herinde der er den lykkelige ejer ? Og en Impreza kører også af og til forbi. Fed dyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Det er sjovt som mennesker er forskellige...jeg synes feks en Crossfire er blandt verdens grimmeste biler. Omvendt er jeg ret glad for scoopy'en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest homer

Enig med CSA - og inden i er den røvkedelig... "Følges" tit med Crossfire'n fra Vellinge til Kbh, så det er en pendler - men den er langsom.. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites