Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Jeg kører i en sort Toyota Celica 1.6 den ene uge, den næste uge kører jeg i en Sølvgrå Audi A3 1,8T. Fra Februar '05 kører jeg i en isblå Seat Ibiza 1,9TDI. Vi kører over omkring kl. 8,25 - 8,40(nogen gange 1 time før) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 lysgråbeigeagtig Mondeo TDCI HGV som regel 07:20-07:30 //Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Jeg er med på oliebrænderbølgen Peugeot 406 2,0 hdi kombi sølvgrå årgang 2004 er ved broen ca 6:30. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Mørk lilla Golf 3 VR6 omkring kl 8-8.15 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kasper Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Audi TT (en af de mange sølvgrå) nummerplade der starter med SYW plejer at køre mellem 8:30 og 9:00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Lars: Hvor langt går den egentlig på literen? Min Passat 1.9TDI går kun omkring 14km/l Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 BMW Z4 Sølv ( vel den enste man ser pendle over broen ) :D køre over sådan 8-8:30 og hjem igen 17-18 stykker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andreas Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Racinggreen Alfa Romeo GTV. Kan ikke ses på nogle specifikke tider. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 >Tommy!!!! Var det dig der lå i røven på os den anden morgen??? Vi kører i din "gamle" Golf IV GTI TDI når vi altså ikke flotter os med en tur i Audi A4 2,5 V6 TDI Quattro..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 moerke > Hvilken dag var det ? Hvis det var en sløv z4 så er der nok ik så meget og tage fejl af Så i har købt min gamle g4 det er skam også en god bil. Sjov, hurtig og økonomisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Hmm købt og købt;-) den indgik i en kompliceret byttehandel. Den kører ret godt..men det er jo ikke en Z4 det kan jeg godt se... Jeg kan ikke huske hvilken morgen, jeg havde bare en sølvfarvet (lidt mørk som jeg husker det) Z4 i røven gennem brobizz banen...men jeg mistede dig(?) af syne forholdsvist hurtigt herefter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lars Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Brizz> Så skal jeg jo faktisk ikke klage kan jeg godt høre - forbrugsmåleren ligger lige omkring 13 km/L hvis over et par dage. Og det er så inkl. turen tvæs igennem kbh fra Fields ud til Grønningen. 3 liter, 6 cyl, 193 hk... Motorvej only der går jeg omkring 14, lige i overkanten som regel. Den kommer selvfølgelig an på hastigheden, men ved 130-140 passer det meget godt. Bruger som regel fartpilot hvis der trafikken er til det. Ved jævn landevej kan jeg snildt nå over 16... Hehe.. Og oppe på 200 er den nede på en 8-9 km/L - det er selvfølgelig noget jeg har prøvet i Tyskland ;-) Ligger i øvrigt skræmmende godt på vejen ved den hastighed! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Lars: Overvejer når jeg engang har ført mine planer ud i livet at købe en magen til din for der er lidt mere luksus over en 530D end en passat synes jeg ihvertfald. og om den går 13 eller 14 er sq ligemeget. Jeg kører 140-150km motorvej hver dag med ca 120 km/t og der bruger den omkring 14,5L Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Rettelse...den kører 14,5km/l Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 oh...en GTV...tør man spørge hvem der har stil ??? Hvilke erfaringer du harhaft, og hvilekn model ??? 2.0 eller v6 3.0 ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 Min Skoda Octavia TDI går 18,5 km/ltr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 Z4 `eren køre da 11 hvis man køre pænt (110-120) Lige så snart den ser byskiltet tror jeg den ryger ned op 9-10 stykker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 Det hænder også at jeg er passager i enten en Audi A3 1,9 TDI eller en A4 2.5 TDI begge på tyske plader ;) mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andreas Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 Palle: jeps en GTV. 2.0 Twin Spark, 16V. Fortryder ikke idag, at jeg købte en 2.0 fremfor 3.0 V6, da forsikringen ellers ville sige noget helt andet... Utrolig gode erfaringer med bilen, dog er servicetjeck relativ dyrt, men med lidt forhandlingsevne kan man få priserne laaangt ned. Hvis du er interesseret i yderligere kan du evt. spørge via mail. Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest shan Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 Audi TT og en RS4 som jeg skal af med igen. Kører over broen kl 09:30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lars Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 Brizz> Men 120 på motorvej, får du sagtens 14 km/L i en 530dA. Og ellers er jeg enig, der er ret meget luksus i den - når det er, så sørg nu endelig for at få en med læderkabine og alt i udstyr, de er ikke vanvittig meget dyrere brugt. Nu har jeg ikke prøvet en Passat, og jeg kom fra en Xsara VTS, men jeg syntes dælme min 530'er er nice. Specielt ved lange motorvejsture og landevej - som man jo let får en del af heroppe. Eneste bøvl jeg lige har haft med den var lidt snavs i indsprøjtningen (vil jeg tro, den er købt brugt i Tyskland og har nok stået stille lidt tid) som gjorde at den vibrerede ret kedeligt i tomgang - en omgang diesel-motor rens til 35 kr i tanken løste så dét problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 Tommy H, Du skal ikke føle dig ensom med din Z4 - jeg har også sådan en - der går 12,3 pr. liter - men den bliver kun brugt når klimaet er til det ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret November 20, 2004 Kim H> hvilken model har du af dem ? min er en 2.5 Er din den mørke / brune agtige af dem ? har nemlig set en i sommer her omkring hvor jeg bor. Vejret er da altid til cab. Eller NOT. når der bare er tørvejr kan man godt trille en tur inde i byen hvis man har ordentlig tøj på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret November 21, 2004 Og jeg køre i dem her og de alle er tilsalg ..Hvis det skulle være .www.kleemann.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret November 21, 2004 Tommy H, Min Z4 er en 2.2 - helt ordinær sølvmetallic - man behøver jo ikke særlig meget motorkraft, når man fortrinsvis vil køre åbent - vel ... Selvfølgelig kan man køre Z4 hele året om man vil. Jeg foretrækker noget 4-hjulstrukket, når vejret og især vejbanen bliver vinteragtig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites