Guest peter Anmeld indhold Besvaret November 26, 2004 Den Croosfire ligner en hund der sidder og skider www.auto-haus.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 27, 2004 Scoopy kan også dække over det største engelske tuningsfirma til Impreza'en, "Scoopy Sport". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 27, 2004 Skod Peter H ser du også "Top Gear" ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret November 28, 2004 Moerke: Ja hvem gør ikke det www.autohaus.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 28, 2004 Peter check lige det link, det går ret galt når du glemmer en bindestreg :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret November 28, 2004 Thomas: ja fy for h....... Det rigtige er jo .. www.auto-haus.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nicolaj Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 For at blande lidt Svensk ind i en debat ellers domineret af "tyskere" Saab 9-5 Aero sedan - blåmetal. Trækker som ind i helvede, god økonomi, lavt lydniveau og ingen diesel stank. muligt jeg køber en tysker næste gang. Men man kan da ikke kan flytte herover uden at have prøvet hvad landet har at byde på.. man flytter jo hellerikke til Frankrig for at æde bockwurst og drikke øl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 Sort Opel Calibra 2.0 fra 1996. Bruger efter min smag for meget benzin (9 km/l v blandet kørsel), så jeg overvejer at skifte den ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2004 Men AJ - det er fandme en fed dyt du har der..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2004 Alfa Romeo 164 Q4 fra 1994 - Proteo Rosso Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bach-petersen Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Jeg kører Porsche (GT3)......Og konen kører Porsche Cayenne Turbo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Skod Porche Cayenne Turbo.... er du sikker på du ikke går ind for flerkoneri?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Moerke... Du så vist ikke Topgear's anmeldelse af Cayennen ??? Næh... GT3'eren er interessant ;o) Niiiice.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Jeg troede slet ikke Cayenne´n kunne fåes uden turbo!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Nej Palle den udsendelse har jeg faktisk misset det er jeg ked af;-( Jeg er heldigvis ligeglad jeg synes der er super stil over den Cayenne....der skal skam ikke være nogen sure miner herfra hvis jeg fik tilbudt den som konebil...Topgear eller ej... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Så har jeg fået ny bil... Toyota Supra Med alt for mange hk Så hvis der er nogle der vil teste er jeg klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Peeeter....gi' en tur ;o) Hvad er det for en ?? Er det den Veilside der har været til salg i Lund ? (grå/lilla) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Gi' en tur Peter ;) /Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Palle: Nej det er Niklas Kiesa´s.. Han har byttet med min m3... Bilen kan ses her på siden.. www.auto-haus.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Super nice ride... Har du set Niklas' Skyline? Mums, den er bare fed! /Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 nå, jeg troede ikke racerkørere de måtte drikke alkohol... Kiesa har da tydeligvis været stiv da han byttede en Supra ud for en M3...og så specielt DEN supra. 800 hk, hvis jeg ikke husker helt fejl. Den var den han vandt drifting i, i år, ikk ? Eller, han har måske fået så meget i bytte for den, at det er derfor han nu igen er på tale i Minardi ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2004 Ha Ha Palle, den var god. FED dyt Peter. Tillykke med den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nik Anmeld indhold Besvaret December 17, 2004 Rimelig vildt med 800 HK, men jeg ville ikke sætte min bare R.. i sådan en REMOLADEVOGN...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bach-petersen Anmeld indhold Besvaret December 17, 2004 Vores Cayenne rykker fra min SL600, som jeg skilte mig af med i sommer´s...... Jeg har det bedre med at konen drøner rundt med ungerne i små 3 ton end i en Mini cooper eller lign:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ole Anmeld indhold Besvaret December 18, 2004 http://www.joker-inc.com/.joker?link=c4.wmv Her er lidt reklame for ny bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites