Jump to content
Guest malezar

Hvilken bil kører du i?

Recommended Posts

Guest nicolaj

For at blande lidt Svensk ind i en debat ellers domineret af "tyskere" Saab 9-5 Aero sedan - blåmetal. Trækker som ind i helvede, god økonomi, lavt lydniveau og ingen diesel stank. muligt jeg køber en tysker næste gang. Men man kan da ikke kan flytte herover uden at have prøvet hvad landet har at byde på.. man flytter jo hellerikke til Frankrig for at æde bockwurst og drikke øl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Sort Opel Calibra 2.0 fra 1996. Bruger efter min smag for meget benzin (9 km/l v blandet kørsel), så jeg overvejer at skifte den ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Nej Palle den udsendelse har jeg faktisk misset det er jeg ked af;-( Jeg er heldigvis ligeglad jeg synes der er super stil over den Cayenne....der skal skam ikke være nogen sure miner herfra hvis jeg fik tilbudt den som konebil...Topgear eller ej...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

nå, jeg troede ikke racerkørere de måtte drikke alkohol... Kiesa har da tydeligvis været stiv da han byttede en Supra ud for en M3...og så specielt DEN supra. 800 hk, hvis jeg ikke husker helt fejl. Den var den han vandt drifting i, i år, ikk ? Eller, han har måske fået så meget i bytte for den, at det er derfor han nu igen er på tale i Minardi ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest bach-petersen

Vores Cayenne rykker fra min SL600, som jeg skilte mig af med i sommer´s...... Jeg har det bedre med at konen drøner rundt med ungerne i små 3 ton end i en Mini cooper eller lign:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites