Guest peter Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Ronnie: der er da noget du har mis forstået.. en sl55 er da noget af det fedeste du kan få... ang z8 det er det største flop BMW har lavet længe.. bare se på salgstallet på dem... .. nej du MB føre hvad der angår Cab biler... www.kleemann.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Peter H, Salgstallene for cabriolet'er fra BMW og CC'er fra MB bekræfter bare, at antallet af rigtige mænd er begrænset. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ronni Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Peder: Der er vel ikke noget i vejen for at en nuttet bil designet til kvinder sælger godt? Kvinder kan vel også købe biler... Kim H: Nemmerlig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Peter H: Ja, en SL55 er ganske så lækker, ingen tvivl om det Men alt andet som Mercedes-taxi har lavet er da TOTAL morfar kedeligt. Sammenligner man Z4 med SLK'eren (K'et for Kvinde) så er SLK altså bare en frisørbil i forhold til Z4! Og jeg er ellers ikke til Z4'eren, men har da så afgjort alligevel en mening om det hehe Fortsat god dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest homer Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Man skal jo heller ikke glemme perkereffekten i en BMW - den får man med helt gratis!! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 JEG VIDSTE DET... John bøsse Nielsen er perker !!! Perkere kører vist også mercedes i stor stil. 99% af alle mercerdes'er i DK køres da af perkere... Who said TAXI ??? Altså, kan det ikke være fucking ligegyldigt om den ene eller anden gruppe kører i den og den bil ? Personligt ville det da aldrig holde mig tilbage at kører M3 fordi, andre har fundet ud af at købe en bil af samme slags... det er da den mest latterlige argumentation.... Jeg gider ikke ha' en volvo pga svensker-effekten ... øh ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 jeg tror måske mere den holdning kommer af frygt for at blive opfattet som wanna-be-perker.. men det ændre jo ikke på at BWM stadig er en udemærket bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 For mig ser det egentlig bare ud til at "perkere" har kvalitetssans. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 hvem er John bøsse Nielsen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 John B. Nielsen = Team Essex Invest kører i DTC. Manden der gerne kører halvdelen af feltet af... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 nååå tude prinsessen! ja han er alletiders. Med ham er der altid garanti for action Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Palle er du ikke kæreste med en perker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 For at slutte MB Vs BMW af er Z4 kåret til året´s bøsse bil i USA.. men jeg køre selv pt i en BMW m3 og det er sku en drømmebil Her er dyret http://www.kleemann.se/Images/Auto/Pic38-1-M.jpg www.kleemann.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 25, 2004 Jesper, jo, det kan man godt sige... en skævøjet en af slagsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 25, 2004 GODDAMNIT... jeg glemte lige mit password... kan vi nu ikke få det login, jeg glemmer det 50% af gangene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret November 25, 2004 Måske skulle du så bare lave ½ så mange indlæg Palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2004 Er der ikke nogen der har kørt i virkelige klassebiler (uden at fornærme MB og BMW), såsom jaguar 220, Ferrari, porcher, Viper osv. osv. Altså nogen som ikke så mange har (uden at de behøver være dyrere). Peter H - du har vist prøvet nogen af dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret November 25, 2004 Dan: du kan jo komme forbi en dag hvor solen skiner, og få en tur www.kleemann.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2004 Puha, ja med de biler, så sku jeg nok overveje det. Jeg ser nogen gange en Chrysler Crossfire på broen. Wau den er lækker. Nogen herinde der er den lykkelige ejer ? Og en Impreza kører også af og til forbi. Fed dyt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret November 26, 2004 Det er sjovt som mennesker er forskellige...jeg synes feks en Crossfire er blandt verdens grimmeste biler. Omvendt er jeg ret glad for scoopy'en Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest homer Anmeld indhold Besvaret November 26, 2004 Enig med CSA - og inden i er den røvkedelig... "Følges" tit med Crossfire'n fra Vellinge til Kbh, så det er en pendler - men den er langsom.. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 26, 2004 Jeg har forsøgt at finde en Scooby... hvem laver dem ?? Har du evt. et link ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2004 Crossfiren er bestemt heller ikke min kop the. mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2004 Jeg mener også at have læst, at CrossFire'n bygger på den gamle SLK (R170). Så den var næsten forældet inden den kom frem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret November 26, 2004 Scooy er bare et kælenavn for Impreza (pga det store luftindtag til intercooleren) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites