Guest caroline Anmeld indhold Besvaret November 21, 2004 Passat 2,5 tdi kombi, gråmettalic.. Kører aldrig over broen da jeg bor i Helsingør... Brian: Enten giver du den gas eller også skal du have tjekket din motor - jeg kører også 14 km/l i min med noget større motor?? Mvh Dan S. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 "Kører aldrig over broen da jeg bor i Helsingør... " Så håber jeg da ikke at bilen er svensk indregistreret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lene, Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 Vi får vores nye Passat 2.0 TDI Highline idag - hvis vi kan nænne at hente den hjem i det her møgvejr. Forhandleren får så vores tro følgesvend en Golf Variant 1.6 i bytte. Den har alle jer der er på broen samtidig med os (ca. 8.20 - 8.40)sikkert overhalet. Jeg synes da jeg kan genkende nogen af de biler der bliver beskrevet her. Jeg ville sikkert kunne kende flere, hvis der var billeder af alle bagender på bilerne, ha ha...(har ihvertfald set biler der står Kleemann bag på) Når det kun er mig der skal til DK triller jeg nogengange over i vores lille røde Polo ... Men fremover bliver det nok Passaten der får de fleste ture. Ha' en go' dag. Hilsen Lene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest homer Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 Audi A6 2,5tdi Quattro sølvgrå stw. Kører over broen ca. 0750 og retur 1630. Kører sjældent over 11 km/l. Dyrt med 4-hjulstræk, men rart i sne og slud.. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest caroline Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 ;o) - Helsingborg naturligvis... Dan S. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 C&D> min gamle passat kørte jeg 16-17km/l og jeg synes nu ikke jeg giver den specielt meget gas..prøver at køre så pænt som muligt og skifte gear mellem 2200 og 2600 omdr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 Hvis man er i tvivl om udseenet på min kan man bare lige klikke forbi www.tommyhejlskov.dk :D Men ja lad os se nogle billeder af jeres biler også.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 www.gronaerten.dk og under Passaten er der da et par fotos... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 Tommy_h : Feeeeed slæde!! ...men du burde nok lige indstille sidespejlene en gang til, det ser ud som om der er lidt misvisning sideværts ;o) ...naturligvis kan linierne også have flyttet på sig efter du parkerede...hihi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 http://www.vagcars.dk/galleri/tt/ttcredde.htm Meeen den er til salg, der skal en ny slæde på p-pladsen :-) mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 Tommy H - Nydelig farve ;-) Hvor store er hjulene? Jeg har givet afkald på 0,3 liter motor og læder, men har i stedet købt klimaanlæg, el-kaleche, fartpilot, alarm og bare 17" hjul - så er det skam også en rimelig fed bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 Kim > Det er 18" m3 fælge. Ja min er så bare alm med lædder, manuel kaleche 5 gear osv. Aircon/klima får man ved at åbne taget :D Fart piloten savner jeg dog. Men det er en ganske lækker bil, og ikke mindst god lyd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 23, 2004 Her er lidt af min nye E-klasse: http://www.trin.dk/gallery.php?id=6 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lars Anmeld indhold Besvaret November 23, 2004 Her er nogen stykker af vores 530'er http://www.landligt.dk/bmw Lidt gnidret billedkvalitet, beklager, de er taget med min telefon ;-) Det rigtige kamera var stadig pakket ned da vi fik bilen - og nu hvor det er pakket ud er det jo IKKE ligefrem fotovejr... Credde> Hvaeeh - har du så besluttet dig for hvad du skal ha' denne gang? Jeg kan desværre ikke tilbyde dig at aftage TT'en - ser eller fed ud - og konen ville elske den... Men tror min bankmand ville se underligt på mig hvis det var ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2004 Brian - har du en Omega Lotus ? Det er jo en total drømmebil for gamle Opel fans. Vild vild bil, og stadig hamrende dyr alderen taget i betragtning. Der er en til salg i Bilbørsen, som er monster fed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 23, 2004 Dan: Ak nej...desværre...hvis det bare var så vel...er selv gammel opel nørd. Det var bare et billede jeg fandt som jeg synes var for flot! Har en passat som også kan ses på siden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ronni Anmeld indhold Besvaret November 23, 2004 Tommy: Det er tydeligt at se du er glad for den! Den er også lækker, IMHO er den og Z8 de fedeste BMW'er der nogensinde er lavet, og i modsætning til Mercedes' cabrioleter er det ikke en pige-bil. Tillykke med den! //Ronni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 23, 2004 Lidt nostalgi ;o) http://www.blocket.se/view/3829368.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0 http://www.blocket.se/view/3514461.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 23, 2004 Palle> Du skulle lige kaste salt i såret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2004 åh ja, den er bare så fed. Den har vist 355 HK uden chip. Det var dengang man kunne lave biler HAHAHA... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ulla Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Ronni og hvorfor er den så ikke lige det ????? HVA HVA HVA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Ulla, - det kan du da se - se - se - rigtige mænd kører med kludetag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Omegaen havde 377HK & 568NM std og motoren var 3.0 24v GSI række sekser boret op til 3.6 L og ladet med 2 Garret turboer bygget i ca 900 eksemplarer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 ...tænk engang på hvad "Bil-Brian fra Gentofte" skulle slippe i forsikring for en sådan. *whoa* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ronni Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 Ulla: Kig på dem Mercedes' cabrioleter er da sådan nogle nuttede små biler, som man næsten ikke kan lade være med at kramme. Jeg er overrasket over man ikke kan købe dem i pink, jeg tror det ville passe lige ind hos deres primære målgruppe. BMW Z4 og Z8 derimod, er designet til mænd, sådan er det bare. Det kan ikke diskuteres, det er objektivt sandt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites