Jump to content
Guest malezar

Hvilken bil kører du i?

Recommended Posts

Guest martin

Jeg kører i en sort Toyota Celica 1.6 den ene uge, den næste uge kører jeg i en Sølvgrå Audi A3 1,8T. Fra Februar '05 kører jeg i en isblå Seat Ibiza 1,9TDI. Vi kører over omkring kl. 8,25 - 8,40(nogen gange 1 time før)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

>Tommy!!!! Var det dig der lå i røven på os den anden morgen??? Vi kører i din "gamle" Golf IV GTI TDI når vi altså ikke flotter os med en tur i Audi A4 2,5 V6 TDI Quattro.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

moerke > Hvilken dag var det ? Hvis det var en sløv z4 så er der nok ik så meget og tage fejl af happy.gif Så i har købt min gamle g4happy.gif det er skam også en god bil. Sjov, hurtig og økonomisk happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Hmm købt og købt;-) den indgik i en kompliceret byttehandel. Den kører ret godt..men det er jo ikke en Z4 det kan jeg godt se... Jeg kan ikke huske hvilken morgen, jeg havde bare en sølvfarvet (lidt mørk som jeg husker det) Z4 i røven gennem brobizz banen...men jeg mistede dig(?) af syne forholdsvist hurtigt herefter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Brizz> Så skal jeg jo faktisk ikke klage kan jeg godt høre - forbrugsmåleren ligger lige omkring 13 km/L hvis over et par dage. Og det er så inkl. turen tvæs igennem kbh fra Fields ud til Grønningen. 3 liter, 6 cyl, 193 hk... Motorvej only der går jeg omkring 14, lige i overkanten som regel. Den kommer selvfølgelig an på hastigheden, men ved 130-140 passer det meget godt. Bruger som regel fartpilot hvis der trafikken er til det. Ved jævn landevej kan jeg snildt nå over 16... Hehe.. Og oppe på 200 er den nede på en 8-9 km/L - det er selvfølgelig noget jeg har prøvet i Tyskland ;-) Ligger i øvrigt skræmmende godt på vejen ved den hastighed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Lars: Overvejer når jeg engang har ført mine planer ud i livet at købe en magen til din for der er lidt mere luksus over en 530D end en passat synes jeg ihvertfald. og om den går 13 eller 14 er sq ligemeget. Jeg kører 140-150km motorvej hver dag med ca 120 km/t og der bruger den omkring 14,5L

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

oh...en GTV...tør man spørge hvem der har stil ??? Hvilke erfaringer du harhaft, og hvilekn model ??? 2.0 eller v6 3.0 ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Z4 `eren køre da 11 hvis man køre pænt (110-120) happy.gif Lige så snart den ser byskiltet tror jeg den ryger ned op 9-10 stykker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andreas

Palle: jeps en GTV. 2.0 Twin Spark, 16V. Fortryder ikke idag, at jeg købte en 2.0 fremfor 3.0 V6, da forsikringen ellers ville sige noget helt andet... Utrolig gode erfaringer med bilen, dog er servicetjeck relativ dyrt, men med lidt forhandlingsevne kan man få priserne laaangt ned. Hvis du er interesseret i yderligere kan du evt. spørge via mail. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Brizz> Men 120 på motorvej, får du sagtens 14 km/L i en 530dA. Og ellers er jeg enig, der er ret meget luksus i den - når det er, så sørg nu endelig for at få en med læderkabine og alt i udstyr, de er ikke vanvittig meget dyrere brugt. Nu har jeg ikke prøvet en Passat, og jeg kom fra en Xsara VTS, men jeg syntes dælme min 530'er er nice. Specielt ved lange motorvejsture og landevej - som man jo let får en del af heroppe. Eneste bøvl jeg lige har haft med den var lidt snavs i indsprøjtningen (vil jeg tro, den er købt brugt i Tyskland og har nok stået stille lidt tid) som gjorde at den vibrerede ret kedeligt i tomgang - en omgang diesel-motor rens til 35 kr i tanken løste så dét problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

Tommy H, Du skal ikke føle dig ensom med din Z4 - jeg har også sådan en - der går 12,3 pr. liter - men den bliver kun brugt når klimaet er til det ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Kim H> hvilken model har du af dem ? min er en 2.5 Er din den mørke / brune agtige af dem ? har nemlig set en i sommer her omkring hvor jeg bor. Vejret er da altid til cab. Eller NOT. når der bare er tørvejr kan man godt trille en tur inde i byen hvis man har ordentlig tøj på happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

Tommy H, Min Z4 er en 2.2 - helt ordinær sølvmetallic - man behøver jo ikke særlig meget motorkraft, når man fortrinsvis vil køre åbent - vel ... Selvfølgelig kan man køre Z4 hele året om man vil. Jeg foretrækker noget 4-hjulstrukket, når vejret og især vejbanen bliver vinteragtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites