Guest malezar Anmeld indhold Skrevet November 18, 2004 I morges da jeg var på vej over broen var der en dejlig masse trafik. Det fik mig til at tænke på hvor mange af de biler der kører over egentlig bliver ført af danskere som arbejder i DK, men bor i S. Da jeg synes at jeg genkender nogle biler i ny og næ, ville jeg egentlig se hvad det var vi danskere havde valgt af køretøjer.(Udover TTere). Så hvis du har lyst, skriv hvilken bil du pendler i. Selv kører jeg en sort A4 1.8T. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest malezar Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 I morges da jeg var på vej over broen var der en dejlig masse trafik. Det fik mig til at tænke på hvor mange af de biler der kører over egentlig bliver ført af danskere som arbejder i DK, men bor i S. Da jeg synes at jeg genkender nogle biler i ny og næ, ville jeg egentlig se hvad det var vi danskere havde valgt af køretøjer.(Udover TTere). Så hvis du har lyst, skriv hvilken bil du pendler i. Selv kører jeg en sort A4 1.8T. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Skoda Octavia TDI. Kører over broen kl 06:50. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Jeg har en TT (men nok ikke så længe endnu, leder efter en større Audi), min kammerat har en Audi A6 Avant 2.4 mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Er også over broen ca. 0640-0650. Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Kører Mini Cooper og BMW Z4 3,0 i godt vejr ;-) Er over mellem 7:30 og 8:00 /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Kører blå passat st.car TDI og kører mellem 0430 og 0445 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 HiHi, kører Kia Picanto 1,1 EX, spritny. Kører over mellem 7.30 og 8.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ronni Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Metallic-sølv-blå-grøn A3 Kører over ca. 8.30, tidligere om sommeren //Ronni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lasse Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 hejsa køre i en ford scorpio 2,3 køre over imellem kl 04:40 - 05:00 lasse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Det var da ekstremt tidligt nogen af jer kører over *pyha* :-) mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Gråt DSB tog, kører over ml 7.30 & 10.00 SWOOP... Fra TT til Skoda ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Credde: Ja vi kan jo ikke alle være direktører og møde når man vil Skal møde kl 0530 i Hedehusene. Derfor så tidligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Som regel Gul Skoda Fabia RS - omkring 07:30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Palle: jup, det var lidt af et skift, men det er jo ikke plads en TT kan prale mest med. Desuden kører jeg en hel del pr år, og jeg sidder langt bedre i Skodaen end jeg gjorde i TT'eren. Så det er jo ganske lækkert. TT'eren blev solgt i juni, Skodaen er (eller var) spritnyt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ulla Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 FFoorkk har i r*ven fuld af moneter oder was HEHE Vi kører pt i en gammel volvo s40 rød, men på mandag får vi en "gammel" audi a4 avent, skal jo have en stationcar når man har baby ;) Om sommeren er det Honda cbr 600 sølvgrå :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bjarne Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Hehe..... (se forrige indlæg) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Sort Mercedes Benz E320 CDI (nye E-klasse) Kører som en sindsyg over broen omkring 08.25 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Ulla, det ser da meget fornuftigt ud, ikke så specielt. Jeg tror at mange køber "dyr" første bil, og indser så at det måske ikke lige var det de havde brug for. Se bare Swoop... som 90% af alle andre danskere startede han med en TT og kører nu i Skoda. Og, man må jo sige hans argumenter er ok. Jeg har snakket med flere som købte (første) bil med hjertet og anden bil med hjernen... Om sommeren ses iøvrigt en rød Triumph Daytona over broen engang imellem... Farven skifter nok i løbet af vinteren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lars Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Oh... Sølvmetallic BMW 530dA Touring Og der er god plads OG man sidder godt i en den, langt på literen kan man nok ikke sige den kører. Cirka 07:35-07:45 - faktisk utroligt så lille forskel der er på tidspunktet - der er trods alt en bid vej ned til bron her fra Billinge! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest cs Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Kører i en Mini Cooper ca. kl. 07.15 og retur 17.15 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hans Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Omkring kl. 8:30 i en sølvmetallic BMW 530i. Om sommeren grynter jeg af og til over på en rød Ducati 748 :-) HH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Sølvgrå A4 - kl. ca. 06:50/14:50/22:50 alt efter hvad vagt jeg skal møde til. Så længe det varer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ole Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Sølvgrå Golf TDI Kører over broen mellem kl.7.10 og 7.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Sort Bmw 330ci Kører over ved ca. 07.30 tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites