Jump to content
Guest malezar

Hvilken bil kører du i?

Recommended Posts

Guest malezar

I morges da jeg var på vej over broen var der en dejlig masse trafik. Det fik mig til at tænke på hvor mange af de biler der kører over egentlig bliver ført af danskere som arbejder i DK, men bor i S. Da jeg synes at jeg genkender nogle biler i ny og næ, ville jeg egentlig se hvad det var vi danskere havde valgt af køretøjer.(Udover TTere). Så hvis du har lyst, skriv hvilken bil du pendler i. Selv kører jeg en sort A4 1.8T.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest malezar

I morges da jeg var på vej over broen var der en dejlig masse trafik. Det fik mig til at tænke på hvor mange af de biler der kører over egentlig bliver ført af danskere som arbejder i DK, men bor i S. Da jeg synes at jeg genkender nogle biler i ny og næ, ville jeg egentlig se hvad det var vi danskere havde valgt af køretøjer.(Udover TTere). Så hvis du har lyst, skriv hvilken bil du pendler i. Selv kører jeg en sort A4 1.8T.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Credde: Ja vi kan jo ikke alle være direktører og møde når man vil biggrin.gif Skal møde kl 0530 i Hedehusene. Derfor så tidligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Palle: jup, det var lidt af et skift, men det er jo ikke plads en TT kan prale mest med. Desuden kører jeg en hel del pr år, og jeg sidder langt bedre i Skodaen end jeg gjorde i TT'eren. Så det er jo ganske lækkert. TT'eren blev solgt i juni, Skodaen er (eller var) spritnyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ulla

FFoorkk har i r*ven fuld af moneter oder was HEHE Vi kører pt i en gammel volvo s40 rød, men på mandag får vi en "gammel" audi a4 avent, skal jo have en stationcar når man har baby ;) Om sommeren er det Honda cbr 600 sølvgrå :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Ulla, det ser da meget fornuftigt ud, ikke så specielt. Jeg tror at mange køber "dyr" første bil, og indser så at det måske ikke lige var det de havde brug for. Se bare Swoop... som 90% af alle andre danskere startede han med en TT og kører nu i Skoda. Og, man må jo sige hans argumenter er ok. Jeg har snakket med flere som købte (første) bil med hjertet og anden bil med hjernen... Om sommeren ses iøvrigt en rød Triumph Daytona over broen engang imellem... Farven skifter nok i løbet af vinteren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Oh... Sølvmetallic BMW 530dA Touring Og der er god plads OG man sidder godt i en den, langt på literen kan man nok ikke sige den kører. Cirka 07:35-07:45 - faktisk utroligt så lille forskel der er på tidspunktet - der er trods alt en bid vej ned til bron her fra Billinge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites