Guest drjay Anmeld indhold Skrevet September 20, 2004 Hejsa Nogen som kender de nye regler vedr. 4 hjulstrukne crossere? Har hørt at ifølge de nye regler kan man ikke forbydes at køre på motorvejen med dem? Nogen som er friske på evt. at starte en cross klub. Hvor vi bare skal ud og rode rundt i jorden forskellige steder. Samt lidt race i Malmø by? Vi er i forvejen 2 som overvejer anskaffelse af et par af de små bæster. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest drjay Anmeld indhold Besvaret September 20, 2004 Hejsa Nogen som kender de nye regler vedr. 4 hjulstrukne crossere? Har hørt at ifølge de nye regler kan man ikke forbydes at køre på motorvejen med dem? Nogen som er friske på evt. at starte en cross klub. Hvor vi bare skal ud og rode rundt i jorden forskellige steder. Samt lidt race i Malmø by? Vi er i forvejen 2 som overvejer anskaffelse af et par af de små bæster. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 20, 2004 " Samt lidt race i Malmø by? " Har mx kørere (også) jord i hovedet ? Det er vist ikke SÅ smart, hva ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest drjay Anmeld indhold Besvaret September 20, 2004 Race er måske så meget sagt. Men de må køre på gaden. Og så er det jo op til den enkelte hvordan man kører... Man skulle jo gerne både beholde kort og hovedet! Palle - Sorry hvis jeg ødelagde din dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 20, 2004 Altså, hvis man vil stifte en mx klub, skal man nok ikke opfordre nogle til at køre race på gaden. Eller, hvis det bare drejer sig om et fællesskab at køre i, så er det vel noget andet. Men, hvis i vil køre race på offentlig vej, så sig lige til... jeg vil ihvertfald gerne ha' mulighed for at holde mig væk fra byen, hvis i vil køre der.... Du skulle hellere gøre, som du selv er inde på.... Ud på en mx bane.... det er garanteret også 100 gange sjovere, end asfalt race Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites