Guest thomas Anmeld indhold Skrevet May 7, 2002 HEj Allesammen Jeg har netop købt en ejerlejlighed - eller det der hedder bostadsret i Malmø - i området söderkulla. Det er i sig selv fint nok. Nu har jeg så købt en Svensk Audi A3 - den vil jeg gerne have forsikret? Nogle gode idéer? Jeg mangler at få tilsendt mit nye personnummer og kan derfor ikke få lavet tilbud endnu da dette kræves?? Hvor skal jeg starte med at undersøge priser - hvad er jeres erfaringer? Desuden har jeg en MC i Danmark købt i Tyskland - altså uden afgift.. Kan jeg tage den med til Sverige og hvordan er premierne på mc'ere i Sverige? Kan det måske endda betale sig at sælge den der ovre? Det er en Kawasaki ZX6R fra 1998 kørt 12800 - står mig i ca. 35000 danske.. Tak for hjælpen / Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret May 7, 2002 HEj Allesammen Jeg har netop købt en ejerlejlighed - eller det der hedder bostadsret i Malmø - i området söderkulla. Det er i sig selv fint nok. Nu har jeg så købt en Svensk Audi A3 - den vil jeg gerne have forsikret? Nogle gode idéer? Jeg mangler at få tilsendt mit nye personnummer og kan derfor ikke få lavet tilbud endnu da dette kræves?? Hvor skal jeg starte med at undersøge priser - hvad er jeres erfaringer? Desuden har jeg en MC i Danmark købt i Tyskland - altså uden afgift.. Kan jeg tage den med til Sverige og hvordan er premierne på mc'ere i Sverige? Kan det måske endda betale sig at sælge den der ovre? Det er en Kawasaki ZX6R fra 1998 kørt 12800 - står mig i ca. 35000 danske.. Tak for hjælpen / Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2002 Hej Thomas Prøv at teste www.susab.com. Du kan først udregne præmien når du har dit personnr., det skal de bruge af en eller anden grund. De samarbejder med Nordea og GE, så jeg ved ikke om du også skal have din bil financieret der. Mht. din MC, så prøv www.bilsport-mc.com eller www.trygghansa.se. Det er dyrt at forsikre sportsmc'er!! Jeg skulle betale 25.000,- hos Trygghansa for Ducati 916, og det var det billigste jeg kunne finde. Hvis du finder noget billigere, så skriv endelig. Jeg arbejder selv på en Alfa Spider og en Duc... Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2002 Hej Thomas! Prøv at kigge på forumsiden "bilforsikring", der kan du finde gode råd om bilforsikring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret May 8, 2002 Vi har gode erfaringer med IF, selvom der er nogle der advarer imod dem. Nogle gange har IF svært ved at finde den rigtig pris, men hvis man ikke giver op ender det typisk med en lavere pris end hvad man startede med. Vi har også haft kontakt til Länsforsikringen, men vi har fået en dårlig kundeservice og nogle urimelige høje præmier tilbudt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites