Guest bjarne Anmeld indhold Skrevet July 17, 2004 Hey. Er der nogen der vil med ud og trille en lørdags tur her i det svenske ?? Jeg kører udfra Oxie (Malmö) og kunne tænkes at køre en times tid eller lign. Kl ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bjarne Anmeld indhold Besvaret July 17, 2004 Hey. Er der nogen der vil med ud og trille en lørdags tur her i det svenske ?? Jeg kører udfra Oxie (Malmö) og kunne tænkes at køre en times tid eller lign. Kl ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 17, 2004 Du siger bare til ..... Har du et mobil nummer ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bjarne Anmeld indhold Besvaret July 17, 2004 0045-29443761 073-5808853 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bjarne Anmeld indhold Besvaret July 17, 2004 weeeee.....Oxie station kl 13 hvis nogen skulle se det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bjarnel Anmeld indhold Besvaret July 18, 2004 Hehe....fed tur....friskt kørt rødder....hvis der kommer flere solskinsdage er jeg bestemt klar igen :D Palle: MSN ?? (jeg kalder mig MrDUCK (gamer-nick)hvis du ikke ved hvem det er der prøver at tilføje dig) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 19, 2004 Frisk kørt ??? Jeg har jo dødvægt bagpå, så jeg må jo holde lidt igen ... ;o) På onsdag køres der fra Statoil i Staffantorp. Der køres friskt men fair ;o) Mødes kl. 17.30, afgang kl 18.00 Bjarne, du er tilføjet på MSN Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites