Guest spiff Anmeld indhold Skrevet July 15, 2004 Er P-skive lovpligtigt på steder hvor der skiltes med "P-Skiva"? Ved det lyder som et dumt spørgsmål, men jeg fik for nyligt en bøde fordi jeg havde glemt at sætte skiven - I modsætning til adskillige andre biler på parkeringspladsen, der IKKE havde P-skive . Er der nogen der har hørt om nogen der har fået bøde fordi de ikke havde P-skive...? Jeg husker da jeg solgte min Peugeot i Sverige, at køberen pegede på den Danske P-skive i forruden og udbrød "Va fan är det!?".... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret July 15, 2004 Er P-skive lovpligtigt på steder hvor der skiltes med "P-Skiva"? Ved det lyder som et dumt spørgsmål, men jeg fik for nyligt en bøde fordi jeg havde glemt at sætte skiven - I modsætning til adskillige andre biler på parkeringspladsen, der IKKE havde P-skive . Er der nogen der har hørt om nogen der har fået bøde fordi de ikke havde P-skive...? Jeg husker da jeg solgte min Peugeot i Sverige, at køberen pegede på den Danske P-skive i forruden og udbrød "Va fan är det!?".... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hans Anmeld indhold Besvaret July 15, 2004 Spiff, Det ser da ud til, at der bruges P-skive mange steder i Sverige... Jeg ved ikke, om der gives bøde for manglende skive ved parkering på en P-plads, hvor det kræves - men mon ikke? Mit gæt er, at det måske er en politiopgave - og at en sådan bøde derfor ikke kan gives af en P-vagt. Det kunne i hvert fald forklare, hvorfor du som den eneste fik en bøde. Denne P-skive er vist ikke helt lovlig :-) http://www.p-skiva.nu/ Hans Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites