Guest brandur Anmeld indhold Skrevet July 12, 2004 Det lykkedes mig desværre ikke at få lokket konen over til Malmø, så vi har købt hus på Sydsjælland. Jeg har så købt en afgiftsplaget Polo '99 tdi for 130.000 (ja, grin I bare, det er stadigvæk en fed bil). Den har bare ikke noget aircondition/klimaanlæg og det er jeg lidt ked af. Er der nogen af jer, som ved om man kan få eftermonteret et sådant i Malmø, og evt hvad det koster. Jeg går bare ud fra, at det er billigere end her i DK. mvh Brandur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brandur Anmeld indhold Besvaret July 12, 2004 Det lykkedes mig desværre ikke at få lokket konen over til Malmø, så vi har købt hus på Sydsjælland. Jeg har så købt en afgiftsplaget Polo '99 tdi for 130.000 (ja, grin I bare, det er stadigvæk en fed bil). Den har bare ikke noget aircondition/klimaanlæg og det er jeg lidt ked af. Er der nogen af jer, som ved om man kan få eftermonteret et sådant i Malmø, og evt hvad det koster. Jeg går bare ud fra, at det er billigere end her i DK. mvh Brandur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites