Guest aj Anmeld indhold Skrevet June 21, 2004 Jeg regnede ikke med der var flere tilbage, men det var der. Netto har et tilbud på et bilstereo af mærket Horizon (4x45 watt), der også er MP3-kompatibelt, til den nette sum af 799 SEK. Nu har jeg endnu ikke prøvekørt, men til prisen lader det til at være en pænt nice handel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret June 21, 2004 Jeg regnede ikke med der var flere tilbage, men det var der. Netto har et tilbud på et bilstereo af mærket Horizon (4x45 watt), der også er MP3-kompatibelt, til den nette sum af 799 SEK. Nu har jeg endnu ikke prøvekørt, men til prisen lader det til at være en pænt nice handel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret June 21, 2004 Der går sikkert ikke længe før end at du også kan købe Skoda i Netto. Husk på at det er billige varer de sælger og de angivne watt er "marketings watt". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2004 4x45 ægte watt fra en head-unit-ting...forget it! *lol* ...men uden tvivl et ganske godt tilbud. Dog ville jeg ikke tøve med at betale det dobbelte for et af de anerkendte mærker. Især mp3-kompatible afspillere i den billige ende har problemer med glitch´es i lyden. De kan simpelthen ikke afkode mp3-algoritmen ordentligt...og så kommer der de her underlige "blibs" og "splyps" indimellem. Især ve højere bitrates, og deraf følgende større datamængde. Som med en gammel pc, så er de simpelthen ikke hurtige nok til at håndtere data. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret June 22, 2004 Omvendt må I/man også indrømme, at konkurrencen bliver hårdere og hårdere og udviklingen går stærkt, så det er bestemt muligt at finde gode produkter til spotpris. Arbejder selv for en af de "kendte" elektronik producenter og kan bekræfte, at nogle af "no name" produkterne til spotpris ofte er tæt på at være på niveau, og et almindeligt menneske som mig og sandsynligvis AJ vil ikke bemærke foreskellene, ud over designet. Næsten alle "kende" producenter ejer eller samarbejder endvidere med "no name" firmaer, for at opnå storproduktion. Så AJ, håber du bliver glad for din investering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2004 Alternativt bestil fra Tyskland, bestilte en gang fra carstereocomponents.de - der er mange gange billige tilbud af mærkevarer! mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2004 eller www.caraudio24.de der købte jeg min, en uges levering, og varen til næsten halvpris (på det tidspunkt). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites