rimi 0 Anmeld indhold Skrevet June 15, 2004 Jeg står og vil sælge min dansk importerede bil her i Malmø området. Er der nogle der kender et godt sted man kan annoncere privat med brugte biler ? Jeg har brugt www.bilweb.se men er der andre gode som nogle kan anbefale ? Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rimi 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2004 Jeg står og vil sælge min dansk importerede bil her i Malmø området. Er der nogle der kender et godt sted man kan annoncere privat med brugte biler ? Jeg har brugt www.bilweb.se men er der andre gode som nogle kan anbefale ? Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest homer Anmeld indhold Besvaret June 15, 2004 Hej Peter! Hvis det skal være på nettet så er www.autobytel.se også en mulighed. Det bedste vil nok være at indrykke en annonce i Sydsvenskan om søndagen - det plejer at give en del henvendelser.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest www.itselect.dk Anmeld indhold Besvaret June 15, 2004 www.passagen.se www.blocket.se www.tradera.com www.bytbil.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tni Anmeld indhold Besvaret June 15, 2004 Også på www.fyndbors.se og www.tv4.se under Motor sektionen - det koster lidt håndører, men jeg har selv solgt 3 biler derigennem. (hurtig respons, bilen kommer også på text-tv på TV4 side 499 - og der er mange svenskere som kigger bil på tv) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rimi 0 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2004 Takker - jeg vil forsøge ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites