Guest anonym Anmeld indhold Skrevet March 26, 2002 På Bilprovnings site står at man skal medbringe typegodkendelse af påløbsbremser og trækanordning samt udført test af gasanlægget i SE. Jeg har hørt, at det kan koste fra kr 6.000 til 8.000 at få godkendt/indregistreret en campingvogn og at det er MEGET besværligt. Er der nogen som kan af eller bekræfte ovennævnte? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anonym Anmeld indhold Besvaret March 26, 2002 På Bilprovnings site står at man skal medbringe typegodkendelse af påløbsbremser og trækanordning samt udført test af gasanlægget i SE. Jeg har hørt, at det kan koste fra kr 6.000 til 8.000 at få godkendt/indregistreret en campingvogn og at det er MEGET besværligt. Er der nogen som kan af eller bekræfte ovennævnte? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest beranac Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 Er der nogen der har yderligere info omkring dette emne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest eric Anmeld indhold Besvaret July 6, 2004 Vi indførte vores danske LMC for 2 år siden. Vi ringede til Svensk Bilprovning og fik at vide, at cv'en i princippet skulle typegodkendes i S. Vi kontaktede importøren (NØ for Göteborg) og fik ham til at typegodkende og gasteste. En fordel, for han har jo al dokumentation på det pågældende mærke. Den skulle have lidt flere huller i bunden, lidt sikkerhedssreklameskiltning og tætnet lidt på bagsiden af køleskabet. Jeg har hørt priser på op til 12.000 DKK, men så galt gik det ikke for os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites