Jump to content
Guest michael

Køb af Audi TT eller ej?

Recommended Posts

Guest palle

Enig.... Hvis du virkelig vil ha' en Corrado, så SKAL det være VR6. Men, en Corrado er håbløst gammeldags, specielt indvendigt. Jeg kiggede på en sådan, da jeg boede i Holland, men endte med en Golf VR6.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt en TT-er og får den på næste mandag, 225 hk og med hele pivetøjet *mums* Kan klart anbefales. Men en Corrado er også en fed bil, designet holder stadigvæk udvendigt, men indvendigt ser den lidt gammeldags ud (minder lidt om en Golf 2). Men skal det være sådan én vil jeg også gå efter VR6-eren, G-laderen har det med at gå nogle gange og sådan en 6-cyl. motor lyder jo vildt lækkert. mvh, Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg synes i rotter her lidt sammen :-) Jeg har hørt at G60 skulle være sjovere at køre og billigere at vedligeholde.At VR6 motoren skulle have nogle børnesygdomme som først blev løst i 95 efter Corradoen bortgang. VR6'eren er også en del dyrere og jeg er ikke meget for at give for meget for en så gammel bil der riskikerer at ruste væk under mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Steen, jeg havde en VR6 fra '93, og har vist aldrig haft en motor der har kørt bedre. G60'eren var vist ikke på markedet i så mange år, og hvorfor mon ikke ? Det kan godt være vi "rotter os sammen", men det viser vel egentlig meget godt, hvad vi selv ville købe. Altså, måske kan du risikere at have bil for livet, hvis du køber en G60'er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anders

Har en forespørgsel, hvad vil det ca. koste at få nedenstående bil fra tyskland til sverige, leveret til døren? Har fået et bud men vil lige høre om det prismæssigt er i orden! Audi TT 3,2 Coupe QUATTRO DSG 184 kW (250 PS) 2003 silver met. 18 000 km Xenon, Läder, AC, CD, ABS m.m

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites