Jump to content
Guest michael

Køb af Audi TT eller ej?

Recommended Posts

Hihihi.... Okay da, ved godt jeg har et stort monster... Men den er altså på 0-100 på ca 7 sekunder og 250 på toppen (272 hk), så den er jo ikke helt fald... Og Peter - med de sataner du har på din hjemmeside, så tror jeg bare jeg lader som om jeg gik i stå ikk'.... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Vagcars.dk ... uhmmm.. og når man ved at V udtales som F ... puha... det giver lige pludselig mening det hele .. hehehe.... ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

good one Palle ;-) Jeg er klart med på noget 402 eller trackday...gik desværre klip af det sidste år, men jeg kunne da godt tænke mig at se hvordan VR6'eren stacker op mod alle jeres dyre biler ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

CSA, DAN,Steen mfl. : Der kommer alle mulige biler derude, både gamle fiat, toyotaer til store nye MB E55ere. Og miljøet er smadder hyggeligt, alle er rigtig flinke og det er en køretur værd. Var selv ude og kigge sidste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Steen, hvad forventer du at bruge det til ? Transport af 28 voksne personer, eller skal du ha' din bærbar på bagsædet ? Alt er jo relativt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Steen: hvis du gerne vil ha meget plads er det klart cabén du skal vælge happy.gifhappy.gifhappy.gif eller ... Sæderne i coupen er kun nød sæder,og hvis du er over 1,50m er det ikke sjovt at sidde der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Thomas H, Ja det var nok det jeg tænkte.Jeg har lovet at køre et par bekendte til Hamburg til april, så hvis det skal være drømmebilen, må det så vente til efter. Jeg går og overvejer at købe noget der lidt mere spændende end min Audi 80 og jeg kan vist lige snige mig op på den billigste TT'er hvis jeg er heldig.Andre overvejelser går på Audi Coupe S2 eller VW Corrado.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Skulle jeg vælge mellem corradoen og en S2 coupe så falder valget klart på S2'en. Men er TT'en med i spillet så ville jeg hellere tage en TT'er - uanset motorstørrelse. Igen det er smag og behag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ulmus, Det har sq aldrig været min drøm at den skulle være gul.Ferrari-rød måske :-) Vincent, ja det er altsammen et spørgsmål om hvor meget gæld man vil sætte sig i. Omvendt minder S2'eren jo nok mere om den jeg har end Corrado'en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Eller også bare en Golf III VR6....jeg har sq været glad for min :-) (selvom jeg gerne snart ville skifte den ud med en S4 00')

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest uglen

HAHA Se denne annonce fra DK: Audi TT Roadster 1,8T 225 HK 165 KW Quattro 2000 55.000 569.800 Hørsholm DET ER SGU´DA HELT TIL GRIN - LORTELAND!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Steen: der er ikke noget der hedder S2 2,6... det kan max være s2 look ..En rigtig s2 er en 2,2 med turbo og 4 x 4.. den du snakker om der er en v6 med 150 hk... og en s2 skal min være fra 1993 og ha 6 gear 230 hk happy.gifhappy.gifhappy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikker noget snyd. Så er der altså hele 3 biler med forkert betegnelse i på bytbil.com. Og så går man og tror at det er dem der er eksperter. Nå men jeg havde nok også besluttet mig for at snuppe en Corrado G60.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites