darksaint 0 Anmeld indhold Skrevet November 29, 2003 Hej med jer :-) Jeg står og skal holde en mindre julefrokost for en håndfuld gamle venner ca. 20 stk. af slagsen kommer er der nogle som kender nogle gode steder man kan erhverve sig nogle billige klapstole har prøvet både Ikea og Jysk sengetøjslager men begge steder koster disse en mindre formue nogen som kender et billigt sted - en anden tanke jeg fik var den blå avis findes der ikke noget lignende herovre syntes jeg har hørt noget om kan bare ikke huske hva det heder damn :-) Håber der er nogen som kan hjælpe så vi ikke skal spide middagen på gulvet. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2003 Hej med jer :-) Jeg står og skal holde en mindre julefrokost for en håndfuld gamle venner ca. 20 stk. af slagsen kommer er der nogle som kender nogle gode steder man kan erhverve sig nogle billige klapstole har prøvet både Ikea og Jysk sengetøjslager men begge steder koster disse en mindre formue nogen som kender et billigt sted - en anden tanke jeg fik var den blå avis findes der ikke noget lignende herovre syntes jeg har hørt noget om kan bare ikke huske hva det heder damn :-) Håber der er nogen som kan hjælpe så vi ikke skal spide middagen på gulvet. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2003 Hej Thomas www.bbonline.se er modsvarende til den blå avis. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2003 Hvad med nogle hvide plasticstole? De plejer at koste ca. 50,- stykket? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2003 hvor har du set dem? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2003 Der plejer at være i diverse stormagasiner (f.eks OBS, Bilka osv.) Jeg købte selv to havesæt på et tidspunkt til 300 kr. 8 stole og 2 borde i OBS - du kan jo evt. låne dem hvis jeg kan finde dem *G* ... tror jeg smed dem ud bagefter. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 1, 2003 Jeg har købt 2 stk klapstole til 49 kr stk. I Biva, i dk.... der er ikke særlig kønne, men skulle kun bruges een gang ;o) De ser dog ud til at holde ok.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2003 Jeg har set træklapstole i Silvan, Fisketorvet, til 49,00 dkr. idag. Jeg har selv nogle af dem og de har holdt i mange år. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
martin12 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 jeg har selv lige købt mine klapstole her http://www.zederkof.dk/shop/klapstole-90c1.html de er kanon holdbare. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Ehhhh - hvordan får man lige svaret på en 7 år gammel tråd?!?!?!?! :-D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Det er nok fordi Martin er marketingansvarlig i Zederkof: Martin B.S. Olsen Marketingansvarlig Zederkof A/S Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites