nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2006 Suk... Efter 2 år i Sverige fik jeg nok af telefonsælgere... Vi var begyndt at diskutere om hvem der skulle tage fastnet telefonen.. Heldigvis kunne jeg huske jeg havde læst noget om at fra melde sig telefonsælgere og Vupti - her var linket.. Nu er vi tilmeldte - håber det virker, så vi kan få ro i det lille hjem.. Måske nytilflyttere kunne bruge linket - såfremt I ikke selv har fundet det i søgefunktionen.:p For det bliver virkelig for meget med de sælgere... P.S. Virker det stadig for jer som er tilmeldte?? Med et dansk IP nummer og et svensk taletidskort til en mobil så er man fuldstændig ude over de problemer... Plus man har billig telefoni, og alle bekendte og familie i danmark kan ringe uden at skulle taste 0046... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2006 Blev lidt træt af at stå i Malmø og betale udenlandstakst på min DK mobil' date= når en gut ville sælge mig Jyllandsposten - eller en dansk bilforsikring Ja, det er noget af det eneste der er godt ved 3, det skal man ikke tænke over !!:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Jeg har haft et hyr med et firma der ville give mig gratis barberskravere/høvle. (sygt) Når man siger nej tak spørger de hvorfor: Jeg har så valgt to spor: 1: "Det har jeg ikke brug for" - "jeg har et kæmpe skæg" - "skæg - du ved - ligesom Taliban" etc. etc - snakken kommer mere og mere ind på den religiøse betydning ved skæg (det kan de ikke lide at tale om). 2. "Det har jeg ikke brug for" - "Jeg er kun 11 år" - "nej her er ingen voksne - jeg bor alene" - "Min mor er død og min far sejler containere i sydhavet - jeg har to gode venner der hedder Ronny og Monica" etc. etc - jeg kan min Lindgren og så fortælles der historie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Futz > Du kunne også spørge om det er sådan en model hvor man kan pille bladene ud hvis man er rigtig, rigtig ked af det en aften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2006 Futz > Du kunne også spørge om det er sådan en model hvor man kan pille bladene ud hvis man er rigtig' date=' rigtig ked af det en aften [/quote'] Ha ha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Jeg har lavet en top 4 over hvad folk vil sælge mig: - Internet - Sokker.....men de er jo gratis(JEG VIL IKKE HAVE JERES GRIMME F...ING SOKKER HOLD NU OP MED AT RINGE TIL MIG) - Boksershorts.....de er jo gratis(NEEEEEEEEEEEEEJ) - Babergrej.......det er jo gratis(&/("%#&%&))!")#%*****OK NU STOPPER I) Jeg har tænkt lidt over at svare på engelsk eller tysk.......de plejer ikke at være specielt glad for snakke hverken engelsk eller tysk.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Jeg har tænkt lidt over at svare på engelsk eller tysk.......de plejer ikke at være specielt glad for snakke hverken engelsk eller tysk.....:DTal kaudervælsk' date=' imens du gradvist hæver stemmen - for til sidst at nævne noget om "[i']AK47...BOOM"..eller registrér dig på NIX ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffmeyer 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Hej der :) Jeg har lavet en top 4 over hvad folk vil sælge mig: - Internet - Sokker.....men de er jo gratis(JEG VIL IKKE HAVE JERES GRIMME F...ING SOKKER HOLD NU OP MED AT RINGE TIL MIG) - Boksershorts.....de er jo gratis(NEEEEEEEEEEEEEJ) - Babergrej.......det er jo gratis(&/("%#&%&))!")#%*****OK NU STOPPER I) Jeg har tænkt lidt over at svare på engelsk eller tysk.......de plejer ikke at være specielt glad for snakke hverken engelsk eller tysk.....:D Sjovt nok er det alligevel ikke helt gratis når det kommer til stykket Forsendelsen!! Hvis de virkelig vil af med deres ting, hvorfor leverer de det så ikke gratis ????? Man behøves ikke engang at udfolde sig på udenlandsk (øhhhh!) Slap af med en telefonsælger ved at bede hende (på dansk) om at tale langsomt og tydeligt, da jeg var fra danmark og endnu ikke forstod svensk så godt. VUPTI, har ikke hørt fra hende i et par måneder. Før ringede hun hver uge, men fik fat i min kæreste og ikke jeg ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Jeg har en lille virksomhed, og bliver heldigvis ikke ringet op SÅ tit igen, vel blot 4-5 gange om året (knock on wood). Jeg fortæller dem altid, at jeg er ved at lukke, og iøvrigt skylder 250.000,- kr væk. Dejligt nemt og effektivt. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Den var go' Jacob, den skal jeg huske. Sjovt nok er det alligevel ikke helt gratis når det kommer til stykket Forsendelsen!! ''Hvis I har så mange gratis strømper så må I godt sende mine til dem der fryser i Afghanistan''. ''Ja, det er en fin ide, men vi mangler en adresse. Derfor vil vi hellere sende dem til dig så kan du sende dem videre til dem du kender dernede.'' ''Bare skriv Boghandlerens Børn i Kabul, Afghanistan, så kommer de frem. Alle ved da hvem boghandleren er, ikke? '' ... og så griner vi lidt begge to og hun indser at her bliver der ikke krænget nogen sokker ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites