Admin 12 Anmeld indhold Skrevet August 26, 2003 Nej, hvor sjovt.Så ser man lige helt tilfældigt programmet og ser et indslag om at flytte til Sverige, med Miriam herfra.Og vores lille side blev nævnt og det hele. Tak til den smukke Miriam :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2003 Nej, hvor sjovt.Så ser man lige helt tilfældigt programmet og ser et indslag om at flytte til Sverige, med Miriam herfra.Og vores lille side blev nævnt og det hele. Tak til den smukke Miriam :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2003 Ja, selvfølgelig skulle der reklameres for denne site :-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jacki Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Kanooont at du har reklamaret for denne side, har længe ledt efter en side, hvor man kunne debatere forskellige ting angående emigranter.:D Tak Miriam Vh Jacki Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Ja, top nice Miriam ... jeg blev faktisk ringet op af min kæreste fra fyn at du var på tv ... men sådan er det vel når man har medietække Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 For dem af os der ikke har set indslaget fra tirsdag d. 26/8 2003kan i benytte dette link.. bemærk at man skal have realplayer installeret rtsp://real01.dr.dk/net-tv/19direkte/modemisdn/19direkte20030826.rm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Tak for linket Vincent - Altid sjovt at se sådan noget. Og tillykke med den lækre lejlighed Miriam. Ham gutten fra Lund fik mig til at grine lidt, hans stemme var lidt et mix af en gammel Morten Korch film og Jewes the butler :=) Indslaget ligger 3 minutter inden i programmet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 hej, jeg er selv blevet kimet ned af folk idag, med planer om at flytte herover, meget funny, men hvad, man hjælper jo gerne :-)og selv tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites