Guest copyman Anmeld indhold Skrevet August 22, 2003 Nogen som ved hvor de har et stort udvalg af danske bøger i malmø?. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest copyman Anmeld indhold Besvaret August 22, 2003 Nogen som ved hvor de har et stort udvalg af danske bøger i malmø?. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2003 Jeg mener, at den store boghandel i Köpmanngatan, den lille gade mellem LillaTorg og Södergatan skulle have specialiceret sig i danske bøger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
europær 11 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2011 Jeg kan se, at dette indlæg er gammelt, men måske kan andre have glæde af det. Her kan man købe danske bøger på nettet, og få dem leveret til rimelig i sverige: www.adlibris.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2011 Jeg kan se, at dette indlæg er gammelt, men måske kan andre have glæde af det. Her kan man købe danske bøger på nettet, og få dem leveret til rimelig i sverige: www.adlibris.com Momsen på bøger er jo kun 6% i Sverige så man skulle umiddelbart tro at bogpriserne var lave i Sverige. Men man bliver ofte skuffet f.eks. på Adlibris. Jeg troede jeg kunne lave en rigtig god handel med nogle studiebøger, men det viste sig, at priserne var stort set de samme på adlibris.dk og adlibris.se. Dvs. adlibris.se tjener bare mere på bøgerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites